rødhette* Skrevet 14. desember 2006 #1 Skrevet 14. desember 2006 Hvordan gikk det på kontrollen idag?
*Lucia* Skrevet 14. desember 2006 #2 Skrevet 14. desember 2006 Skal klippe og lime litt fra desemberklubben jeg. :-)
*Lucia* Skrevet 14. desember 2006 #3 Skrevet 14. desember 2006 Nok en laaaaaaaaang dag! Først overtidskontroll hos jm. Lille i magen har det bra. TRANGT!!!!! Men fin hjertelyd. Symfysemål på 38,5....... hodet er IKKE festet og jeg er jo på overtid. Hun syns derimot det var litt lite liv (selv om hjerteslagene var fine) så hun ringte Ahus for ekstra UL av morkake og navlestreng. Har vært på Ahus 2 timer. Først lang UL. Alt fint. Målte henne til 3,8 ca. Hodet ikke festet (det visste vi jo....) Lå også med sånt apperat lenge. Også kom det mest spennende. Hun skulle tøye livmoren min. Jeg var kjempe spent da jeg ikke har trodd det har vært noe som helst modning pga bevegelig hode bla. (og ingen tegn til noe) Men, jeg er moden og har 2 cm (fingres) åpning!!! HURRA!! Ble kjempe glad selv om jeg kan gå lenge enda. Hun rørte rundt oppi der lenge. Litt vondt ja...... Men helt sikkert vært det! Hun tok på hodet til baby. Rart å tenke på!! Begynte selvfølgelig å stri blø, men det skal gi seg etter noen få timer! Skulle ønske dette satt igang noe, men det tør jeg ikke håpe på.... *Lucia*
rødhette* Skrevet 14. desember 2006 Forfatter #4 Skrevet 14. desember 2006 Spennende! Da kan det jo skje noe snart da, forhåpentligvis Skal krysse fingra for deg, og håpe det snart blir mørkt i vinduene deres
*Lucia* Skrevet 14. desember 2006 #5 Skrevet 14. desember 2006 Jeg er bare såååååååååå glad for at det var modning. Trodde ikke det siden hodet ikke er festet! Så det hjalp veldig på humøret! Stripping var det visst hun gjorde på sykehuset!
*Lucia* Skrevet 14. desember 2006 #6 Skrevet 14. desember 2006 Takk! Håper selv også men...... Vi får se. Blør litt enda, men har ikke merket noe mer. Litt mer vondt i magen kanskje... Prøver å ikke tenke så mye på det! Hvordan var det med deg hos jm i dag da?
rødhette* Skrevet 14. desember 2006 Forfatter #7 Skrevet 14. desember 2006 Nei, greit å ikke tenke for mye på det, blir vel bare enda mer lei da... Plutselig skjer det Joda, gikk bra her. Sf-målet var minst 35, babyen lå med hodet godt nedi bekkenet (men var ikke festa helt), hjertelyden var bra, og blodtrykket mitt var bra. Eneste var at hun lurte på om jeg kanskje har fått uvi, så urinprøven min ble sendt inn til dyrking. Så må ringe legesenteret imorra og høre hva resultatene ble. Skal til legen på kontroll igjen neste fredag, så fikk jeg ny time hos jm 4. januar.
*Lucia* Skrevet 14. desember 2006 #8 Skrevet 14. desember 2006 4 januar har jeg i alle fall føda!!! :-) Bra at alt er bra da! :-) Og har du uvi så er jo det kjapt borte med en antibiotika kur! :-)
rødhette* Skrevet 14. desember 2006 Forfatter #9 Skrevet 14. desember 2006 4. januar kan jeg godt ligge og føde... Ja, jeg hadde ingen mistanke om uvi selv.. men det er jo ikke farlig. Greit de sjekker opp. Så imorra får jeg svar...
*Lucia* Skrevet 14. desember 2006 #10 Skrevet 14. desember 2006 Skal ikke du også gå på overtid????? ;-)
rødhette* Skrevet 14. desember 2006 Forfatter #11 Skrevet 14. desember 2006 Frykter jeg skal det.. men hadde ikke sagt nei takk til første to ukene i januar
rødhette* Skrevet 14. desember 2006 Forfatter #13 Skrevet 14. desember 2006 Hehe, regner jeg med Når nyttårsrakettene er sendt opp, er jeg klar til å føde!
*Lucia* Skrevet 14. desember 2006 #14 Skrevet 14. desember 2006 Dere får reise rett inn etter at rakettene er sent opp! :-)
rødhette* Skrevet 15. desember 2006 Forfatter #15 Skrevet 15. desember 2006 hehe Kan klare å vente til 2.-3. januar også da Nei, blir nok overtid på meg også, tror jeg...
rødhette* Skrevet 15. desember 2006 Forfatter #16 Skrevet 15. desember 2006 Hold deg hjemme når du ikke er og føder! Hehe, jeg trodde at NÅ var du på sykehuset, siden det har vært så mørkt hos dere i hele dag.. men nå var det jammen fullt lys der, og jeg så deg gjennom vinduet også. Du luuuuurer meg! hihi
*Lucia* Skrevet 15. desember 2006 #17 Skrevet 15. desember 2006 hahahahahaha!!! Vært på shopping...... akkurat som om det hjelper!
*Lucia* Skrevet 15. desember 2006 #18 Skrevet 15. desember 2006 Slimproppen gikk forresten sent i går kveld.
rødhette* Skrevet 15. desember 2006 Forfatter #19 Skrevet 15. desember 2006 hehe... Ja, snek meg inn på desemberklubben for å se om du hadde skrevet noe der, så jeg så slimproppen hadde gått Snart skjer det nok noe... Ble ikke noe lucia-jente på deg, kanskje det blir ei lita juleprinsesse istedet
*Lucia* Skrevet 15. desember 2006 #20 Skrevet 15. desember 2006 hehe, ja det ser sånn ut! NÅR det skjer, eller jeg er ferdig så sender jeg deg en mld, så hvis du gidder da er det flott hvis du informerer desember klubben. :-)
rødhette* Skrevet 15. desember 2006 Forfatter #21 Skrevet 15. desember 2006 Selvfølgelig gidder jeg det! Skriv i mld hva jeg skal skrive der da, sånn at jeg bare går ut med den infoen du synes er greit blir delt
*Lucia* Skrevet 15. desember 2006 #22 Skrevet 15. desember 2006 Takk!! :-) Den er grei! :-) Men det tar enda maaaaaaaaaaaaange daaaaaaaaaaaaaaaaaager!!
rødhette* Skrevet 15. desember 2006 Forfatter #23 Skrevet 15. desember 2006 Ingenting å takke for... Bare hyggelig å få vite når det skjer Må være spennende også, å vite at det kan skje når som helst nå.... (selv om jeg skjønner du blir utålmodig... er kjedelig også, bare gå og vente... om en måned vet vel jeg alt om det...)
*Lucia* Skrevet 15. desember 2006 #24 Skrevet 15. desember 2006 På en måte er det spennende, men akkurat det at man ikke vet NÅR er det som gjør det mest frustrerende også. Jeg prøver å ikke VENTE, men det blir vanskeligere og vanskeligere. Heldigvis og takk for en tålmodig mann!! :-) Tror ikke jeg er den letteste å leve med om dagen. Høyt oppe og langt nede på 2 sek. :-)
rødhette* Skrevet 15. desember 2006 Forfatter #25 Skrevet 15. desember 2006 hehe, ja det er godt de her mannfolka våre kan være tålmodige. Tror min kjære har måttet svelge noen kameler underveis i graviditeten når jeg ikke har vært heeeelt rimelig Ang. det med å ikke vite når skjønner jeg er frustrerende... Synes selv det er frustrerende, å vite at det eg. kan skje alt fra nå til månedsskiftet januar/februar...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå