Snupi27 Skrevet 14. desember 2006 #1 Del Skrevet 14. desember 2006 er det noen som skal føde på ringerike sykehus i juli? jeg skal dit når jeg skal føde.. har termin 11 juli! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pingo80 Skrevet 14. desember 2006 #2 Del Skrevet 14. desember 2006 Jeg har født et barn der, i 2005, var fornøyd med servicen. Har nå blitt fulgt opp av gyn der, og hun var helt fantastisk. Lykke til! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jua 10.12.05 Skrevet 14. desember 2006 #3 Del Skrevet 14. desember 2006 Hei! Jeg skal også føde på ringerike sykehus i juli, har termin 23. Fødte der i desember og var kjempe fornøyd, veldig god hjelp og få der. Er det din første? Jeg venter nr 3. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 14. desember 2006 #4 Del Skrevet 14. desember 2006 lurer litt... hvor ligger ringerrike sykehus? hilsen en som kanskje skal flytte til ringerike:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 14. desember 2006 #5 Del Skrevet 14. desember 2006 dytter opp Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snupi27 Skrevet 15. desember 2006 Forfatter #6 Del Skrevet 15. desember 2006 ringerike sykehus ligger i hønefoss =) det er mitt første! jeg har hørt veldig mye positivt om det sykehuset så det går nok bra! hadde vært morro om noen flere skulle samtidig! hehe =p Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå