Gå til innhold

Noen fra skien her? ultralyd hos Dr. Fjeld.....?

Mamma til 2 prinsesser:-)

Anbefalte innlegg

Jeg har lyst å fortelle familien min at jeg er gravid på julaften , men redd for å fortelle det hvis ikke alt er som det skal i magen min.

Jeg har vært gravid tidligere, men det døde i magen. Med en gang jeg fant ut at jeg var gravid sist fortalte jeg det til alle, da var jeg i uke 5.Men så mistet jeg og alle ble så lei seg..

Jeg fant ut at jeg ikke skulle fortelle det til noen før 3 mnd var gått denne gangen, men har så lyst å si det, er 6+1 i dag, julaften er jeg 7+4.

Derfor tenker jeg på å bestille ultralyd hos Fjeld fredag julehelgen bare for å se om alt er greit før jeg forteller det..

Noen synspunkter..?

Og hva er tankene om Fjeld? Har hørt så mye rart om han og legen min vil ikke henvise meg til han...Vet jeg får time på dagen når jeg ringer han, har jo gjort det før.. Han er vel flink..?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har helt grei erfaring med Fjeld jeg. Får time på dagen som du sier og han er effektiv og "smertefri" etter den erfaringen jeg har i hvert fall. Har tenkt å ta en tidlig UL selv, så det var kanskje ikke så dumt å ringe dit i jula :o)

Når det gjelder å fortelle det til folk så vil jeg si som noen andre allerede har sagt her - fortell det til dem du trenger støtte fra hvis det skulle gå galt... Jeg har tenkt å fortelle så fort jeg har vært hos legen og fått bekreftet at det virkelig er noen der inne. Krysser fingrene for deg! Og meg! :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da tror jeg jammen jeg skal ringe han og bestille...:-)

Uff, blir litt nervøs når jeg tenker på det...Må bare tenke at det skal gå bra:-)

Lykke il du også:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ANBEFALER virkelig Linn Røynesland i Porsgrunn, Olavsgaten Legesenter. Var der i går, uke 11+3.

Veldig hyggelig dame,grundig og forklarende!

Dit ville jeg ringt. Jeg har vært hos Fjeld tidligere og likte han ikke spesielt godt.

Du trenger ikke henvisning fra lege hos Røynesland.

LYKKE TIL!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har et par venninner som har vært der, og var ikke så veldig fornøyde.

Ved forrige graviditet var jeg hos Dr Knut Heldås i Porsgrunn (pp-senteret), var veldig fornøyd med han. Han tok seg god tid, forklarte nøye, og vi fikk det vi så på ultralyden, på video. Reiser til hem når jeg skal ta ultralyd denne gangen også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...