Anonym bruker Skrevet 14. desember 2006 #1 Skrevet 14. desember 2006 helsesøster nevnte ikke noe.. han var i storform tidligere i dag.. er det farlig å ta vaksine når man er syk
Libido- Skrevet 14. desember 2006 #2 Skrevet 14. desember 2006 Nei ikke om de bare er litt forkjøla. Han kan jo reagere litt på vaksinen også da. Feber, sutring, og snufsete.
Gjest Skrevet 14. desember 2006 #3 Skrevet 14. desember 2006 Neida, bare litt større ubehag med å være syk & ta sprøyter som kan kan gjøre vondt etterpå
Mikroline Skrevet 14. desember 2006 #4 Skrevet 14. desember 2006 Jeg tror ikke det er farlig, men helsesøster lar ofte være å ta vaksine hvis de er litt syke fordi det da kan være vanskelig å vite om baby reagerer på vaksine eller bare er syk av andre grunner.
Anonym bruker Skrevet 14. desember 2006 #5 Skrevet 14. desember 2006 ok takk!! På hvilken måte??men han var litt snørrete og hosta før i dag.. og han er bare slapp nå og vil ikke sove, tenkte jeg skulle legge meg samme han nå! hvordan reagerer de skjenerelt på sprøyta?
Anonym bruker Skrevet 15. desember 2006 #6 Skrevet 15. desember 2006 han er dårlig i dag og.. mest snufsete, men har ikke hatt noe feber, bare slapp og grinete, det hører vel med kanskje??
Mathoka Skrevet 15. desember 2006 #7 Skrevet 15. desember 2006 Helt normalt etter å ha tatt vaksine...dersom det vedvarer i mange dager ville jeg ringt hs...men de kan ha reaksjon i ett par-tre dager etterpå... Lillegutt hadde høy feber i to dager etter vaksinen, var trøtt og slapp, men ble bedre den tredje dagen...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå