Gå til innhold

vi har tatt vaksine i dag og han er litt snufsete, var ikke så ille på dagen i dag! er det farlig å være litt påbegynnende syk!

Anbefalte innlegg

Skrevet

helsesøster nevnte ikke noe.. han var i storform tidligere i dag.. er det farlig å ta vaksine når man er syk

Skrevet

Nei ikke om de bare er litt forkjøla.

Han kan jo reagere litt på vaksinen også da. Feber, sutring, og snufsete.

Skrevet

Neida, bare litt større ubehag med å være syk & ta sprøyter som kan kan gjøre vondt etterpå :)

Skrevet

Jeg tror ikke det er farlig, men helsesøster lar ofte være å ta vaksine hvis de er litt syke fordi det da kan være vanskelig å vite om baby reagerer på vaksine eller bare er syk av andre grunner.

Skrevet

ok takk!! På hvilken måte??men han var litt snørrete og hosta før i dag.. og han er bare slapp nå og vil ikke sove, tenkte jeg skulle legge meg samme han nå! hvordan reagerer de skjenerelt på sprøyta?

Skrevet

han er dårlig i dag og.. mest snufsete, men har ikke hatt noe feber, bare slapp og grinete, det hører vel med kanskje??

Skrevet

Helt normalt etter å ha tatt vaksine...dersom det vedvarer i mange dager ville jeg ringt hs...men de kan ha reaksjon i ett par-tre dager etterpå...

Lillegutt hadde høy feber i to dager etter vaksinen, var trøtt og slapp, men ble bedre den tredje dagen...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...