mor til 2,snart 3 Skrevet 14. desember 2006 #1 Del Skrevet 14. desember 2006 jeg skal ha mens om 4dager og er så spent. testet veldig svakt med clearblue test i dag. men er usikker på hva de betyr. kan man skimte en blå strek i det hele tatt hvis man ikke er gravid? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 14. desember 2006 #2 Del Skrevet 14. desember 2006 De sier at en strek er en strek, så om det var en der, er det vel bare å gratulerer deg, da! ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Angelface* Skrevet 14. desember 2006 #3 Del Skrevet 14. desember 2006 Jeg gratulerer deg jeg:o) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Solskinnsjenta Skrevet 14. desember 2006 #4 Del Skrevet 14. desember 2006 Testen blir ikke positiv med mindre du faktisk har hcg i urinen! Så ta en ny test i morgen tidlig på morgenurin, så får du nok en litt mer tydelig test. Klarer du å vente tre dager, får du nok et stort, flott, blått kryss! GRATULERER! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå