Gå til innhold

Blødning, vær så snill å svar! :-(


Memphis78

Anbefalte innlegg

Jeg var på do istad, da oppdaget jeg en liten blødning, blodet var ikke friskt, men litt lysere, også var det litt slim i det. Blør liksom ikke nå, men hvis jeg "gnur" med litt papir, så er det rosa aktig farge.

Jeg tok en canesten stikkpille på mandag, fordi jeg hadde en sopp infeksjon, brukte bare fingeren når jeg plasserte den.

Tror ikke jeg har smerter, men nå har jeg så utrolig nerver, så da er følelsene ikke så lett å komme til bunns i!

Hva tror dere?

Er 6 uker på vei...

Skal på legevakta senere i kveld, skjønner ikke hvordan jeg skal holde ut de timene, er livredd jeg nå :-)

Tror dere jeg får UL?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Du får nok ul... jeg hadde samme i dag, men det var min fjerde "blødning" har god tro på at det går bra! skal ikke på ul før om en uke :-(

 

Det går nok bra så lenge det ikke er noe smerter skal du se... det er det jeg trøster meg med ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjære Memphis78,

Jeg har opplevd en SA, og ut i fra min erfaring og det jeg fikk vite på sykehuset da jeg kontaktet dem, var det som oftest helt ufarlig å ha litt blod på papiret som du har hatt. Så jeg vil tro at du ikke har grunn til å være bekymret. Men fint at du kommer deg på legevakten og får sjekket. Jeg tviler på at de på legevakten kan gi deg UL, men dette er kanskje forskjellig fra sted til sted. Vær obs på at noen leger kan være litt lite sensitive når en kommer som gravid og bekymret, så ikke la deg skremme dersom de sier noen uheldige ord. Dersom du fortsatt er urolig etter legevisitten, vil jeg anbefale deg å ringe sykehuset i morgen og be om en UL slik at du kan bli beroliget. Men du må nok belage deg på å vente noen dager ettersom du heldigvis har blødd såpas lite og de derfor neppe vil synes det haster/er fare på ferde.

 

Hvor langt har du kommet i svangerskapet forresten?

 

Lykke til i kveld- håper du skriver hvordan det går med deg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 6 uker...

Legevakten her jeg bor er på sykehuset, og det er egen gyn-avd her, så jeg skal i allefall prøve å trasse meg til en UL! ;-)

Skal gi tilbake melding, med forhåpentligvis et positivt svar!!

Huff, dette er ikke gøy, kommer til å bli så lykkelig hvis det ikke er noe galt!

Kan det være en en blødning etter brist i blodkar?

Fordi i dag hadde sønnen min på 5 år badet i en søledam, så han var kliss klass, skoene også, så jeg løftet og bar han inn og ut av bilen, slik at han skulle slippe å ta på de våte skoene igjen...

Det er det eneste jeg kan komme på som jeg har gjort av anstrengelser i dag, han veier jo rundt 18-20 kg :-)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er fort gjort å få noen lette blødninger når en er gravid, en er mye mer ømtåelig i skjeden, og små blødninger behøver overhode ikke være noe skummelt. Jeg er spent på hvrodan det går meg deg! Har du sett "Happy feet" forresten med sønnen din? Søt film, og en av karakterene heter Memphis :-)

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, jeg har ikke sett den vi, men det kan vi gjøre en dag... :-)

Har snart time nå, kjempe nervøs, har tatt en dusj, så da gikk tiden litt fortere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei!

Ja, nå har jeg vært hos legen, gyneokologen stod selvfølgelig å opererte, så da måtte jeg evt. vente til hun var ferdig med det, det orket jeg ikke fordi jeg er så trøtt og sliten...

Så jeg skal på UL i morgen tidlig.

Ut fra det legen mente så skulle jeg ikke bekymre meg, bare vente å se, så da håper jeg at mini blødningen min stanser i løpet av kvelden/natta og at jeg ikke merker noe mer til det og at vi på UL ser "skapningen" i levende live :-)

 

Takk for alle svar! Det hjalp, ble roligere ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fint at du er roligere, tror ikke du trenger å uroe deg i det hele tatt. Lykke til i morgen uansett, blir nok gøy å se nurket :-) Min tur neste uke.... Sov godt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har jeg vært på sykehuset, de tok en innvendig ultralyd, jeg er visst i uke 5, så hjertet var veldig vanskelig å se, men han kunne se at eggesekken som tassen ligger i, var rund og fin og det er et godt tegn!

Så da er vel alt i orden, skal på ny ultralyd om ca 2 uker, for sikkerhetens skyld ;-))

Nå er jeg så lykkelig!! Selv om det bare var en liten klump inne i en runding, så er det babyen våres, fint å se :-)

Ha en fin dag alle sammen :-))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så bra og høre at alt ser bra ut for deg:)

Håper du forteller hvordan det går etter den neste ul du skal ha da:)

Lykke til........

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...