susannese Skrevet 14. desember 2006 #1 Skrevet 14. desember 2006 Søren og... Må ta keisersnitt neste torsdag - og dermed tilbringe jula på føden.... Buuuhuuuu.... Æsj så bittert! Og så lille dattra mi som jeg ikke får feire jul sammen med.... Legen sa at jeg kunne jo få perm på julaften og være hjemme litt - men det er liksom ikke helt det samme nei! Har termin 16. desember, og hadde aldeles ikke tenkt å føde noe seinere enn det! Grrrr.... sint og deppa nå......
Mrs. Bouquet Skrevet 14. desember 2006 #2 Skrevet 14. desember 2006 Det hørtes jo ikke så moro ut. Men hjelper jo litt å ta seg en tur hjem.
rødhette* Skrevet 14. desember 2006 #3 Skrevet 14. desember 2006 Du får iallfall verdens beste julegave da
Gjest Skrevet 14. desember 2006 #4 Skrevet 14. desember 2006 hm.. skjønner ikke hvofor du ikke kan komme hjem på søndag ( bli skrevet ut) når du har keisersnitt på torsdag.. hadde en venninne som tok keisersnitt en tirsdag, dro hjem fredag. hvis alt går bra er det vel ikke noe problem å bli skrevet ut da.. evt perm til mandag morgen..
Anonym bruker Skrevet 14. desember 2006 #5 Skrevet 14. desember 2006 Nei, skjønte ikke det jeg heller, Mange som ikke er lengre på sykehuset enn 2-3 dager vel? Komplikasjoner?
*Lucia* Skrevet 14. desember 2006 #6 Skrevet 14. desember 2006 Men ungen din får i alle fall ikke bursdag julaften da!!!
susannese Skrevet 15. desember 2006 Forfatter #7 Skrevet 15. desember 2006 Spurte legen - som mente at hvis alt går bra kan jeg bli utskrevet etter 5 dager... første juledag.... Alternativet var å vente til etter jul med KS - er veldig usikker nå.... Er jo i god form, etter KS vil det være værre. Kanskje bedre å vente, men da kan det jo uansett hende at jeg må inn julaften hvis rier starter..... Men babyen er jo 4kg allerede, begynner å få dårlig plass! De vil ta KS fordi jeg er ennå helt umoden, og sist hadde jeg rier i 20 timer uten at noe skjedde, ingen åpning eller noe og det endte i hasteKS... Er blitt ganske deppa over dette...
Vimsetrollet Skrevet 15. desember 2006 #8 Skrevet 15. desember 2006 Huff da. Høres ikke noe gøy ut. Kan dere ikke "utsette" julaften en dag da? Skjønner at dette ikke er noen drømmeløsning, men... Jeg har termin 26.desember, og har tenkt at jeg kanskje kommer til å være på sykehuset julaften (regner egentlig med å gå overtid da, men...) Hvis det skulle skje må vi jo bare gjøre det beste utav det og åpne gaver og spise julemat når vi kommer hjem... Har ingen barn fra før vi da, så skjønner at det kanskje blir litt annerledes for dere.
Lystpåentiljeg Skrevet 15. desember 2006 #9 Skrevet 15. desember 2006 Jaja, perm er jo bedre enn ingenting i alle fall, særlig siden du har barn fra før. Skjønner godt at du vurderer å utsette det noen dager - hehe, men litt kjedelig det også, en vil jo gjerne ha nurket ut. Lykke til i alle fall!
susannese Skrevet 15. desember 2006 Forfatter #10 Skrevet 15. desember 2006 Takker for oppmuntring :-) Begynner å se litt lysere på det nå - og har spurt om de kan prøve å få det utført på onsdag, og da kommer jeg meg kanskje hjem til julaften... Så får andre stå for vasking og matlaging, og akkurat det er jo helt greit! Frister å vente til over jul siden jeg er i toppform nå, men... Jaja, gledelig jul blir det vel uansett :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå