Gå til innhold

hva kan vi gjøre?!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vår datter er 13 uker i morgen og vi har, i snart 2 mnd holdt på med henne hver kveld. Dvs hun vil ikke sove alene! Det eneste som hjelper er å bære henne i søvn, men UTEN unntak våkner hun (selv fra dyp søvn) med en gang vi legger henne ned i sengen. ALt er prøvd, selv å la henne skrike "det fra seg" (vi har alltid sittet sammen med henne eller gått inn og ut med få minutters mellomrom). Det ender med at hun sovner på oss, helst da meg (mamma), sover ett par timer for så å våkne opp med jevne mellomrom, stuptrøtt og grinette, inntil jeg må gå å legge meg sammen med henne ved 12 tiden. Utrolig slitsomt for oss, og helt sikkert for henne også, som jeg vil tro både trenger og ønsker en rutine på søvn. På dagen har det klart blitt en forbedring, og hun sovner av seg selv, i sengen eller vognen. Men når det gjelder all søvn etter kl 6 er det bare vugging som gjelder. Ofte blir hun overtrøtt av ikke å finne en god nok stilling i armene mine og da skriker hun til hun blir blå i ansiktet. Vi trenger råd og hjelp! Please! Anyone?

Maria

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jenta mi på 4 måneder var også vanskelig å legge den første tiden. Med en gang vi la henne ned i vogga skrek hun.

Dette ble bedre da vi la henne i en Voksi pose i vogga slik at hun hadde varmt og at hun det ikke ble for mye rom rundt henne. I tillegg kjøpte vi en uro med musikk til å ha over vogga. Da lå hun å kikket på denne til hun sovnet.

Vi må fortsatt bære henne i søvn, men da aksepterer hun å bli lagt i vogga etterpå.

Håper noe av dette kan hjelpe.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...