Gå til innhold

Var hos jordmor i dag....

Anbefalte innlegg

Alt såg veldig bra ut med lille bebisen. Hode er godt festet og laaaangt nede i bekkenet. Så det er nok derfor eg har hatt så vondt i stumpen dei siste dagene. Eg har og 1 cm opning og livmortappen var 1cm lang. Så eg er ganske moden da.....Ho strippet meg i dag og, fy fader så vondt det va, trodde eg skulle skli av benken eg låg på....uff altså...så etter eg var der i dag har eg hatt masse masse kynner, noen vonde og noen som eg nesten ikkje kjenner. Så i kveld blir det litt sengekos for å prøve å få fart på sakene. Magemålet hadde og steget litt, det samme har vannmengden i kroppen min, ser ut som ein liten julegris etter kvart, hi hi....har gått opp ca 15 kg. Er no ganske fornøyd med det egentlig...har jo bare 3 dager igjen til termin.

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/7463155-var-hos-jordmor-i-dag/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja ho sa no at ho skulle gjere det så eg rekner med ho gjorde de når ho var inni der. Nei ka ho gjorde.....ho stappa eit par fingrer oppi der, kjende ikkje så masse til ka ho gjorde men det va no heilt grusomt vond da. Ho sa hode låg ganske langt nede å at livmortappen låg litt bakom hode på ein måte, så ho måtte lirke litt i den for å få den fram så ho kunne kjenne korleis det låg ann.....tok ikkje lang tid, måtte ta ein pause da siden eg fekk så vondt, men varte ikkje meir enn ca 5 min eller noe.

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...