Lillenurk No.2 Skrevet 14. desember 2006 #1 Skrevet 14. desember 2006 Må man ha det i begynnelsen hvis babyen vil amme? Eller er det noe man trenger mer etterhvert hvis noen skal passe barnet eller man skal ta seg et glass f.eks?
Mille-k Skrevet 15. desember 2006 #2 Skrevet 15. desember 2006 Jeg kjøpte ikke det før jeg fikk sønnen min. Men fant ut at jeg ville ha det etterhvert som jeg fikk behov for å komme meg litt ut av heimen. Dvs jeg kjøpte det før det sånn at vi kunne øve med flaske til jeg en gang skulle ut..
Lillenurk No.2 Skrevet 16. desember 2006 Forfatter #3 Skrevet 16. desember 2006 Sikkert ikke så dumt det, nei..
Camz Fødeklar Skrevet 18. desember 2006 #4 Skrevet 18. desember 2006 Jeg slet sånn med ammingen sist at jeg måtte pumpe meg i 6 uker før jeg fikk han til på brystet så når vi kom hjem fra klinikken etter en natt med bare skriking og vi ikke fikk mat i småen løp samboer på apoteket å kjøpte pumpe. Jeg synes det var greit å bruke hvis jeg skulle noen steder så kunne småen få melken min på flaske også greit å pumpe litt innimellom for å spare litt melk til å ha i frysen hvis man skal noe uten babyen=)
Da HarViTreUnger Skrevet 10. januar 2007 #5 Skrevet 10. januar 2007 Ikke alle trenger brystpumpe. Mitt tips er at du finner hvilken du kunne tenke deg og hvor du får tak i den. Om du trenger den så er det bare å sende mannen ut på shopping. Butikkene er åpne etter at du har fått barnet og )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå