Gå til innhold

du er litt søt du, cec26

Anbefalte innlegg

Skrevet

måtte bare få oppmerksomheten din over hit;-) for jeg vet jo brutalt tatt ikke om du er søt, eller hva du er, men du er ihvertfall snill om du kan fortelle meg når jeg blir gravid/er gravid nå?

har prøvd i 11 pp, og hatt 3 sa. håper på graviditet snart :-)

får du opp jente eller gutt? har en nydelig gutt fra før :-)

30.06.84 (meg)

24.01.84 (sambo)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei....) hehe... jeg er jo kjempe søt da... .tihi-... særlig nå om dagen.... + 15 kg og masse vann i kroppen... mmmmm lekker....hehe

Jeg får veldig sånn gutte følese på deg... tror du får en gutt til.. Han ligger i auran din.. han vil bli veldig kreativ og en aktiv krabat.... hehe..

Jeg får opp en graviditet på deg ganske snart... men jeg tror jeg kan være ganske ærlig med deg... enten så vil ikke egget feste seg, eller så ender det i en til sa...igjen.. desverre...( men det er ikke sikkert du engang merker det selv hvis du skjønner hva jeg mener...) men fortvil ikke... det skjer noe før sommeren... Og du har ganske stor mage når det er varmt ute.. jeg vil tippe du er en 5 - 6 mnd på vei midt på sommeren... Og du vli bli plaget med en del vann i kroppen.. og du sliter med å få sove om nettene fordi det er så varmt ute...

lykke til da:)

Skrevet

tusen takk for at du spådde meg :-) setter pris på ærligheten din, er ikke mange som er så ærlige, og bedre føre var, sier nå jeg! tusen takk :-)

har mest lyst på en gutt til, så nå ble jeg glad :-D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...