Cilla m Neo;) Skrevet 14. desember 2006 #1 Skrevet 14. desember 2006 sjekk ut denne siden! bare søk på kvasir, skriv smokkemonster, du får bare et treff.......endelig er redningen her.(håper den funker da)
mamman til Henrik & Kristoffer Skrevet 14. desember 2006 #2 Skrevet 14. desember 2006 hvordan skal den funke?
Cilla m Neo;) Skrevet 14. desember 2006 Forfatter #3 Skrevet 14. desember 2006 fester den på smokken så skal den visst ikke falle rundt i senga, kan legges inne i pysjen feks...ganske lur liten sak. Ser ut som et rødt lite monster m lange armer. smokken festes mellom "hornene".
Gjest Skrevet 14. desember 2006 #4 Skrevet 14. desember 2006 såg på den nå, den kune jeg tenkt meg. men liker ikke helt at det kun er forhåndsbetaling som godkjennes på den siden..
Cilla m Neo;) Skrevet 14. desember 2006 Forfatter #5 Skrevet 14. desember 2006 Det er en grunn til at jeg heller ike har bestilt ennå, men tenkte jeg skulle sjekke litt først....Liker ikke å sette penger inn på en konto som jeg ikke vet hvem tilhører.
Gjest Skrevet 15. desember 2006 #6 Skrevet 15. desember 2006 gi beskjed hva du finner ut:-) jeg har veldig lyst på en slik monster grei til lille mann!
Anonym bruker Skrevet 15. desember 2006 #7 Skrevet 15. desember 2006 Hadde ikke tørt å brukt de smokkene. Tenk om lille vennen skulle gulpe blir jo kvalt da dersom ho ikke får ut smokken ???????? Kansje jeg tar feil,eller?
Mamma`n til Lukas & Milla Skrevet 15. desember 2006 #8 Skrevet 15. desember 2006 Ser du fant monsteret hos Lotusbarn,ikke noe problem med den nett siden.De er seriøse så du kan trygt sette inn pengene på dems konto )
mamman til Henrik & Kristoffer Skrevet 15. desember 2006 #9 Skrevet 15. desember 2006 det er akkurat derfor jeg ikke har turt å bestille dem...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå