Moon and starlight Skrevet 14. desember 2006 #1 Skrevet 14. desember 2006 Jenten min er 6 uker og vi strever med å få henne til å sovne på kvelden. Hun sovner ikke før i 12-1 tiden, og da må vi først bære henne i søvn. Sover deres babyer mye på dagtig, hvis de legger seg tidlig på kvelden? Sara sover en lang lur på ettermiddagen ca. 3-5/6.. Bør jeg vekke henne før det? Prøvde å la henne sove lite igår og vekket henne en del, men det resulterte i en overtrøtt jente som ikke ville sove i det hele tatt... Noen råd til å få henne til å sovne tidligere?
Gjest Skrevet 14. desember 2006 #2 Skrevet 14. desember 2006 hei... mie er 5 uker og her går det fint at hun sover til syv på kvelden og så er hun våken litt før vi bader tar på pysj, og får nattapupp rundt ni og sover før ti... men dette skilr litt ut og hun våkner ofte etter det siden hun har kolikk så kan ikke hjelpe deg så masse. men før kolikken ble så jer ille så fungerte det fint, dempet lyset litt mens hun fikk pupp og koste masse. da sov hun fra sånn ti og helt til halv tre og fikk pupp og sov videre til mellom 6 og 8, og fikk bleie og mer pupp, og sov ofte igjen fra ca ni til elleve.... dette fungere litt enda, bara at hun gråter mellom 11 og 02 ...
Cilla m Neo;) Skrevet 14. desember 2006 #3 Skrevet 14. desember 2006 Neo er 2 mndr, får pupp ca 20.00 og legger seg etter det, legger han når han er våken, sovner etter 5- 30 min. sover på et mørkt, kjølig rom alene, sover til ca 07 uten pupp......hjelper å ha faste rutiner....bade, pysj, pupp, litt stille og rolig, sånn at babyen skjønner at det er kveld. prøv m fast tid hver kveld.
Cilla m Neo;) Skrevet 14. desember 2006 #4 Skrevet 14. desember 2006 Glemte å skrive at han er mye mer våken om dagen nå....
Anonym bruker Skrevet 15. desember 2006 #5 Skrevet 15. desember 2006 Om 2 uker vil du allerede se forandring!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå