Gå til innhold

Jeg er faenmeg tilbake =(

Anbefalte innlegg

Visste det var en grunn til at jeg ikke skulle melde meg ut fra "over 35 og prøver".

Var på ul for å finne hjertet i dag. Skulle ut fra forrige mens vært 7+2 i dag. Etter ul for et par uker siden skulle jeg vært 6+5 i dag, men da vi kom dit var jeg 5+5....

Mye info her nå, men kanskje dere forstår? Fosteret har ikke utviklet seg som det skulle, og hun fant ikke hjertet.

Så det blir ny utskraping når jeg ønsker det. I morgen eller mandag eller når som helst... Dersom det ikke kommer ut selv da....

I dag skal jeg ut med en venninne og spise julemiddag. Så blir det vin på meg likevel da. I bøttevis tenker jeg....

Og vi som trodde at "tredje gang gjelder det". Er helt nummen, jeg...

=(

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/7463012-jeg-er-faenmeg-tilbake/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Annonse

Hva kan jeg si for å trøste deg??? Ord blir tomme, men tankene mine er hos deg! Drikk gjerne vin i kveld, men kanskje ikke i bøttevis? Alkohol har en tendens til å forsterke den sinnstemning vi er i, og din er forståelig slett ikke god nå... Ta vare på deg selv og Donald!

Klem fra

Kjære deg. Noen ganger er livet så brutalt og grusomt og det kan være vanskelig å skjønne meningen med det her. Hvorfor skal noe gjennomgår så hard mens andre liksom bare seiler gjennom livet? Jeg vet det ikke, men jeg håper inderligt du har noen omkring deg som kan støtte deg nå.

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...