MaliMali- Lykkelig 2barnsmamma Skrevet 14. desember 2006 #1 Skrevet 14. desember 2006 Nå nærmer det seg:-)))))) I morgen er det Ul for min del, og Giggel også:-) Har noen andre i "vår gjeng" vært på ul i denne uken? Jeg er så spent jeg. Har veldig masse EL-slim (unnskyld til sarte sjeler;o)). Men jeg har aldri hatt slik før. Bare de ikke triller av gårde før uttak:-) Tenker at det er et godt tegn jeg. Hva med dere andre? Jeg setter siste planlagte sprøyte i kveld. Kjenner at det stikker litt i eggstokkene av og til, så jeg håper at det er noen gullegg inni der. Ønsker deg lykke til i morgen, Giggel og til dere andre når det er pers for dere.
miss 80 høygravid-ks 23.1.09 Skrevet 14. desember 2006 #2 Skrevet 14. desember 2006 Åhhh..ja grugleder meg til i morgen!!Er så utrolig spent. Er så redd for at de ikke finner noen egg.Men jeg har verket i eggstokkene de to siste dagene nå, så noen må de vel finne!!! Jeg har og tatt mi siste planlagt sprøyte i dag. Hvor mange IE har du tatt? Jeg tok 100 de 4 første dagene, etterpå har jeg tatt 125. Er visst redd for at jeg skal bli overstimulert siden jeg har pco!! Har også hatt vonde bryster..hatt det lenge...Skal være glad når dagen i morgen er over. Jeg skal på julebord på kvelden i morgen, så da blir det (forhåpentlig) den siste festen med alkohol på leeenge for min del, så jeg skal nyte den:) Vi snakkes jo kanskje i morgen da MaliMali... Du må ha masse lykke til!! Håper vi kommer der tidsnok, hørte at noen båter var innstilt...det går nok bra!Er så bekymret for alt nå jeg..hehe:) klem
Mazza** Skrevet 15. desember 2006 #3 Skrevet 15. desember 2006 Hei på dere! Har vært på UL idag og det blir innsetting med frys på tirsdag!! Alt så veldig bra ut.....så da er jo jeg fornøyd da hehe
miss 80 høygravid-ks 23.1.09 Skrevet 16. desember 2006 #4 Skrevet 16. desember 2006 Så bra Mazza!! Jeg har skrevet hvordan det gikk med meg på en annen link: Må stikke noen dager til...!!Må ta sprøyter to dager ekstra, og nu ul på mandag! MaliMali:Hvordan gikk det med deg??Lurer på om vi såg hverandre på fredag?? klem
miss 80 høygravid-ks 23.1.09 Skrevet 17. desember 2006 #5 Skrevet 17. desember 2006 malimali....Hvordan gikk det på fredag??
* vannmamma * Skrevet 18. desember 2006 #6 Skrevet 18. desember 2006 Hei og hå, Her ligger jeg på sofaen og skal egentlig sove litt, for er ganske slapp. Var på egguttak i dag tidlig og fikk ut 11 stk. Det er 4 flere enn forrige gang, som jo resulterte i en nydelig baby. Dette er "kun" statistikk, for man trenger jo bare ett! Uansett deilig å ha "levert" mange, slik at sjansen for å kunne sette egg på frys øker. Selve uttaket gikk kjempegreit, men jeg har ganske vondt nå og fikk med en Paralgin Forte hjem. Gleder meg til å ringe laboratoriet i morgen kl 1430... Nei nå må jeg zzznorke.... Ha en fin dag. :-)
Mazza** Skrevet 18. desember 2006 #7 Skrevet 18. desember 2006 så flott at du fikk mange egg...xxxxxxmazze for at de befruktes .... er klar for innsetting imorgen jeg da....bare egga mine har overlevd natta...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå