Gå til innhold

Normalt å være mer sulten når jeg ammer??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg fullammer, har en jente på 5 1/2 som ikke vil ha noe annet enn pupp men jeg føler at jeg går konstant sulten, ikke bare på godteri men på vanlig mat, kunne sikkert spist tre middager hver dag. Er det normalt? Litt redd for å legge på meg..

Skrevet

det er veldig viktig å høre på kroppen da du ammer pga babyen tar all energien din..så det er du som kommer til å få smellen..trust me det fikk jeg,men jeg la ikke på ,meg selv om jeg spiste masse...enda viktigere å drikke!!!!

Skrevet

de siste dagene har jeg ikke hatt noe energi og fryktelig vondt i hodet så da får jeg bare fylle på med mer vann og mat:)

Skrevet

Ja slik har jeg det også:) Kunne ha ete opptil flere middager hver dag!!IOg masse brødskiver!! Kan ikke huske å ha spist så mye..:-)

Skrevet

Oi det er jo som å høre meg....SJOKOLADE er min kompis om dagen ...og alt annet som kan spises,går ikke opp i vekt heller, vi får nyte det mens vi kan;)

Skrevet

Dagen etter "økedager" - når gutten har spist ekstra mye - da våkner jeg med melkespreng fordi puppene straks svarer med å øke produksjonen. Da kjenner jeg faktisk helt tydelig at jeg er ekstra sulten! - så melkeproduksjonen krever mye energi. Min gutt er også 5 1/2 måned, og han har nå spist opp de ca 10 kiloene med fett jeg hadde etter fødselen. Nå begynner jeg faktisk å føle meg litt "slunken", og jeg har begynt å tenke på at jeg må sørge for å spise nok. Men nå er det jo straks jul, så det skal ikke være noe problem akkurat nå framover! :-)

Skrevet

sånn har jeg og hatt det. spesielt de første mnd. spiste MYE mer enn samboeren min til middag osv... men nå er det verste gittt seg... ammer veldig mye enda (hun er 7 mnd)

Skrevet

Å, det hørs kjent ut, ja! For et par dager siden var jeg SÅÅ sulten. Etter en passe stor middag måtte jeg spise fire brødskiver, en halv stor sjokoladeplate og et stort glass sjokolademelk før skjelven gav seg. Skikkelig ille hvis jeg kommer litt på "etterskudd" med mat. For sen lunsj eller noe..

Skrevet

Haha, høres ut som meg! Godt å lese;-) Spiser som en SULTEN tenåringsgutt!

Skrevet

ha ha ha jeg kom akkurat fra kjøkkenet nå hvor jeg sa til samboeren min: jeg kan spise hele tiden, alt jeg ser og hele dagen, lurer på om det har noe med ammingen å gjøre. Komisk da jeg virkelig akkurat sa det ha ha ha

Skrevet

Fy flate så heldige dere er......

Jeg blir heller aldri mett, spiser likevel omtrent det samme jeg gjorde før jeg ble gravid, men jeg legger bare på meg. Syns det er rart selv..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...