tuppen og lillemor Skrevet 14. desember 2006 #26 Skrevet 14. desember 2006 alder:27 bosted: bergen siv.status:samboer termin:30 mars/4apr kjønn:jente hvis det stemmer, har vært på ul 2 ganger. barn fra før: jepp 2 stk, gutter dyr:kaninunge interesser:dans utdannelse: - yrke- akkurat nå er jeg vikar på sfo annet:stresser litt med å bli ferdig med gaver til jul, føler jeg har alvorlig dårlig tid... men det er ikke så mange igjen, det er bare noen det er vanskelig å kjøpe til, så skulle jeg ønske tiden kunne fly litt..
Gjest Skrevet 14. desember 2006 #27 Skrevet 14. desember 2006 Alder: 22 Bosted: Oslo (Løkka) Siv.status: Gift Termin: Midt i juni Kjønn: Veit ikkje Barn fra før: Nei Dyr: Ingen Interesser: Musikk, bøker, lage mat Utdannelse: Held på med ba i språk, planlegg å bli lærar Yrke: Student Sykemeldt: Nopes Annet: Tjah..
<3 3 tette <3 Skrevet 14. desember 2006 #28 Skrevet 14. desember 2006 Alder:27 Bosted:hardanger Siv.status:nygift Termin:15.03.07 Kjønn:jente Barn fra før:gutt snart 1 år Dyr:fisk Interesser:familien Utdannelse:omsorgsarbeider Yrke:nattevakt oms arb Sykemeldt:permisjon Annet:jeg er verdens heldigste
Trillet Skrevet 14. desember 2006 #29 Skrevet 14. desember 2006 Alder:21 Bosted:3 timer sør for Tromsø Siv.status:Samboer Termin:11 april Kjønn:Jenta Barn fra før:nope Dyr:en kattepus... bane mett:) Interesser:musikk, dyr, mennesker, dans, interiør... Utdannelse:Siste året på sykepleien Yrke:snaaart sykepleier Sykemeldt:nei.. sitter med hjemmeeksamen nå Annet:Håper bare jeg klarer å fullføre dette året på skolen.. Gleder meg til jul, men aller mest til den lille babyen endelig kommer!
**Hege&Amalie** Skrevet 15. desember 2006 #30 Skrevet 15. desember 2006 Alder. 26 Bosted: Kristiansund Siv.status: samboer Termin: 27.06.07 Kjønn: vet ikke ennå... Barn fra før: ja, to gutter 2,5 og 6,5 Dyr: nei, ikke nå lengre... Interresser: masse forskjellig... Utdannelse: ikke noe særlig ennå, men har tenkt å begynne på sykepleien. Yrke: servitør Sykemeldt: ja, 100%, men håper å gå over til 50% over nyttår... Annet: jeg gleder meg sinnsykt til å bli ferdig med denne graviditeten.......
Ninni36 Skrevet 15. desember 2006 #31 Skrevet 15. desember 2006 Alder: 35år Bosted: Nordmøre Siv.status:Gift. Termin:06.06.07 Kjønn: Vi lever i spenning :-) Barn fra før: Ja, to. En jente og en gutt. De er 8 og 11 år. Dyr: Nei, men mannen i huset ønsker seg sterkt en hund. Interesser: Sang/musikk, kose meg med familie og venner. Utdannelse: Sykepleier, er i gang med videreutdanning. Yrke: Sykepleier. Sykemeldt: Delvis ut denne uken.
Krølle79 Skrevet 15. desember 2006 #32 Skrevet 15. desember 2006 Alder: 27 år Bosted: Trondheim Siv.status: Samboer Termin: 22. mars'07 Kjønn: Ei lita snuppelure Barn fra før: Bare samboerens 5 år gamle datter Dyr: Hybelkaniner Interesser: Reising, bøker, cafè, konkurranseskyting, idrett, jakt, MUSIKK + mye mer Utdannelse: Barnevernpedagog Yrke: Miljøterapeut Sykemeldt: Ja, 100% pga BL Annet: Næh.. Nå er det snart jul, jinter!! )
ancka Skrevet 15. desember 2006 #33 Skrevet 15. desember 2006 Alder: 24 år Bosted: Rena (Ved Elverum) Siv.status: Gift Termin: 17 Mai Kjønn: Vet ikke enda Barn fra før: Nei Dyr: Nei Interesser: Friluftsliv, jakt og fiske. Telemark ski. Fjellturer Utdannelse: Krigsskolen, så er Yrkesoffiser i hæren Yrke: Yrkesoffiser i hæren Sykemeldt: Nei, har aldri vært, og håper ikke å bli det med det første heller. Annet: Gleder meg til juleferie når dagen i dag er ferdig!
Frk. Vable Skrevet 15. desember 2006 #34 Skrevet 15. desember 2006 Alder: 26 Bosted: Bergen Siv.status: Samboer Termin: 04.04.07 Kjønn: Gutt Barn fra før: Jepp, jente på 3 og et halvt. Dyr: Tarantell Interesser: Oi.. male kanskje? Utdannelse: Fagbrev som prosesstekniker Yrke: materialadministrasjonskonsulent Sykemeldt: Ja, var litt sykemeldt i begynnelsen pga. kvalme osv, men nå er jeg 100% på jobb. Annet: Gleder meg til å ha fri i julen, da skal jeg sette meg ned å kjenne etter at jeg faktisk er gravid!! Dagene er hektisk ellers med jobb og små barn (og samboer) når man kommer hjem...
Flyme Skrevet 15. desember 2006 #35 Skrevet 15. desember 2006 Alder: 34 Bosted: Bodø Siv.status: Sambo Termin: 05.04.07 Kjønn: Pojke :-) Barn fra før: 0 Dyr: 0 Interesser: Reise, trene, men det blir vel bare nurket etterhvert Utdannelse:Reiseliv Yrke: Salgskonsulent Sykemeldt: 60% Annet:
Gjest Skrevet 15. desember 2006 #36 Skrevet 15. desember 2006 Alder: 19 Bosted: telemark Siv.status: var forlova og samboer frem til igår, flytter denne helga... Termin: 19.mars Kjønn: gutt Barn fra før: nei Dyr: hund Interesser: ruge?.. Utdannelse: nei.. Yrke: jobber ikke.. Sykemeldt: nope
Pirkeanonym Skrevet 15. desember 2006 #37 Skrevet 15. desember 2006 Haha.. Må le litt. Termin 14. Juni 1982? Hehe.. Gått litt vell lenge over tiden nå?;o) Hihi.. bra at det ikke bare er meg som er litt distre
~ms_freia~ Skrevet 15. desember 2006 #38 Skrevet 15. desember 2006 Alder: 21 Bosted: Valnesfjord, Fauske kommune Siv.status: Forlova Termin: 28 april Kjønn: Den lille e så sjenert at den nekta å vis om det e gutt eller pia:p Barn fra før: Nei Dyr: 3 hunda, 1 katt og en tarantell Interesser: musikk, dans, sang, vænna, tv, nett, konsert, broderi etc Utdannelse: 3 år på vgs Yrke: Arbeidsledi men går på kurs i regi av NAV og Næringsakademiet Sykemeldt: Annet:
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå