Enliiitentil? Skrevet 14. desember 2006 #1 Skrevet 14. desember 2006 Tar litt fra mars-klubben sin liste og lager en stor, felles en her jeg (håper jeg på da=) Dere vet åssen dette funker...kopier og lim inn, fyll ut og ta med alle nedover... jajaja:) Alder: Bosted: Siv.status: Termin: Kjønn: Barn fra før: Dyr: Interesser: Utdannelse: Yrke: Sykemeldt: Annet:
Enliiitentil? Skrevet 14. desember 2006 Forfatter #2 Skrevet 14. desember 2006 Alder: 25 Bosted: Oslo Øst Siv.status: Samboer Termin: 25.mars eller 3.april Kjønn: jente Barn fra før: nope Dyr: en katt Interesser: sy, skrive, tegne, male, svømme, være ute, se på tv, strikke Utdannelse: førskolelærer Yrke: pedagogisk leder Sykemeldt: for tiden 100% pga. BL + kynnere Annet: syns tida går saaakte!
Heli 79-har jente+ gutt Skrevet 14. desember 2006 #3 Skrevet 14. desember 2006 en fin tråd:) Alder: 27 Bosted: utenfor trondheim Siv.status: samboer Termin: 4 april Kjønn: Jente Barn fra før: ingen Dyr: en kjempekos skogkatt Interesser: musikk, være med venner, lese Utdannelse: Helsesekretær Yrke: Helsesekretær Sykemeldt: 20 % for bekkenløsning Annet: gleder meg vannvittig til lillejenta kommer!!!!
jubaloooo med to stk Skrevet 14. desember 2006 #4 Skrevet 14. desember 2006 har det ikke vært en slik liste her før- eller roter jeg med forumene? Alder:27 Bosted:i norge Siv.status:samboer/forlovet Termin:11.april Kjønn:jente Barn fra før:nope Dyr:en autistisk skogkatt (hun er uinteressert i kos) Interesser:film, bøker, venner, musikk, faget mitt Utdannelse:cand.psychol Yrke:psykolog Sykemeldt:ikke nå nei Annet:må jo si at jeg gleder med til min kjære og jeg får baby da
mamseeeen Skrevet 14. desember 2006 #5 Skrevet 14. desember 2006 Alder:23 Bosted:Malvik, like uttenfor Trondheim Siv.status:Samboer Termin:28 april Kjønn:Jente Barn fra før:Ja,ei jente på 2år Dyr:Katten Mulin Interesser:Venner, musikk, film, å dattra mi=) Utdannelse:psykiatrisk Hjelpepleier Yrke:Psykiatrisk Hjelpepleier Sykemeldt:Ja! Annet:tiden går for fort...blir spennende å se kordan storesøster reagerer når lillesøster kommer til verden!!! :-)
Gjest Skrevet 14. desember 2006 #6 Skrevet 14. desember 2006 Alder: 20,snart 21 Bosted: vestlandet,noen timer fra bergen Siv.status: samboer Termin: 26 mars Kjønn: gutt Barn fra før: nei Dyr: katt og en undulat Interesser: være med venner,holde meg opptatt når jeg kan, Utdannelse: fullført videregående Yrke: har ikke noe yrke for øyeblikket Sykemeldt: har ikke jobb Annet: gleder meg mye til gutten kommer )))
Prinsessa&pøbelr@kkeren Skrevet 14. desember 2006 #7 Skrevet 14. desember 2006 Alder:27 år (28 år i slutten av mnd.) Bosted:Sandnes Siv.status:gift Termin:2.april Kjønn:gutt Barn fra før:jente på 3,5 år Dyr:ingen nå.. Interesser:scrappe album og kort...... Utdannelse:helsesekretær Yrke:hjemmeværende Sykemeldt:er nok ikke det da.. Annet:storesøster ar ivrig etter å møte lillebror,og lurer på hva han skal hete
SaNdRa & RiNa Skrevet 14. desember 2006 #8 Skrevet 14. desember 2006 Alder: 22år Bosted: Akershus Siv.status: Samboer Termin: 20 April Kjønn: Gutt eller jente ) Barn fra før: Nei Dyr: Ikke annet enn hybel kaniner.. Interesser: Familie & venner, og for tiden scrapbooking ++ Utdannelse: Hjelpepleier Yrke: Hjelpepleier Sykemeldt: Ja, for øyeblikket Annet: Er bare så lykkelig for tiden! Morsom tråd forresten!
Diva Muffin Skrevet 14. desember 2006 #9 Skrevet 14. desember 2006 Alder: 24 Bosted: Bodø Siv.status: Lever i synd med min kjære Termin: 12 mai Kjønn: Si det;) Barn fra før: Dårlig stelt der.. Dyr: Eier ingen, men særdeles svak for så og si alle med pels på Interesser: Lage ting, venner, bøker Utdannelse: Skal bli revisor Yrke: Student/arbeidsledig (dagpengesnylter, altså) Sykemeldt: Ikke for tiden Annet: tja.. indianernavnet mitt er "Hun som liker å svi av mange tusen på kortest mulig tid". snill og grei og ganske lur
nr 3 på vei;) Skrevet 14. desember 2006 #10 Skrevet 14. desember 2006 Alder: 22 år Bosted: 50 min fra Haugesund Siv.status: samboer Termin: 12/16 mai Kjønn: veit ikkje Barn fra før: nope Dyr: nope Interesser: venner, idrett. Utdannelse: utdanna førskulelærar til sommaren Yrke: ingen føreløpig Sykemeldt: nope Annet: klare snart ikkje venta lenger, det er så spennande
doble Skrevet 14. desember 2006 #11 Skrevet 14. desember 2006 Alder:24 Bosted:Vestfold Siv.status:gift Termin:14.06.82 Kjønn: aner ikke... Barn fra før: ja, en nydelig jente på snart 3år;) Dyr: Nei, venter til begge barna er litt større. Lyst på hund. Interesser: Familie, venner og scrapbooking, foto. Utdannelse:Fotograf Yrke:Freelance Fotograf Sykemeldt: Nei Annet: Venter spent på innkallelse til UL;)
æsj altså! Skrevet 14. desember 2006 #12 Skrevet 14. desember 2006 Alder:30 Bosted:Nordland Siv.status:Gift Termin:23 juni Kjønn:vet ikke Barn fra før:Ja, gutt som blir 3 i januar Dyr:Stor, feit mons på snart 6 år Interesser:familie og venner Utdannelse:Lærer Yrke:Jobber i bhg Sykemeldt:nei Annet:
MammaChicka og Even Nikolay Skrevet 14. desember 2006 #13 Skrevet 14. desember 2006 Alder:22 Bosted:Toten, utenfor Gjøvik Siv.status:Samboer Termin:sankthans=) 23 juni Kjønn:Jeg er jente da:) Inni magen aner jeg ikke... Barn fra før:Sambo har en datter på 3 1\2år Dyr:Vi har akvarium nå Interesser:Tja... familie, reise, venner, film og data Utdannelse:helse Yrke:Konsulent Sykemeldt:Mhm.. 100% ut året ihvertfall Annet:Jeg gleder meg til sommern=)
LK77 01/02*09/03*06/07 Skrevet 14. desember 2006 #14 Skrevet 14. desember 2006 Alder:29 Bosted:Vestlandet Siv.status:samboer/langtids forlova Termin:060607 Kjønn:Have no idea... Barn fra før:To gutter på snart 5 og 3 år Dyr: Har ingen dyr for øyeblikket, men er hestejente Interesser:Friluftsliv,musikk,dans,filmer etc Utdannelse:Apotekteknikker Yrke:Hjemmeværende for øyeblikket, og antagelig ut sv.skap/permisjon Sykemeldt:Niks Annet: Nyter svangerskapet..siste gang antagelig
*mamman til tw og bi* Skrevet 14. desember 2006 #15 Skrevet 14. desember 2006 Alder:22 Bosted:vestlandet,like ved sogndal Siv.status:forlovet i et år nå,skal gifte oss i 2008,vert sammen 6 år i februar. Termin:08.06.07 Kjønn:vet ikke,vil ikke vite det heller Barn fra før:jepp,gutt på 15mnd. Dyr:nope. Interesser:nja...husmor er husmor Utdannelse:kokk Yrke:kokk Sykemeldt:nope.gikk helt til uke 34 sist.håper å kunne vere opplagt like lenge nå. Annet:nyter livet!!!
Xenaen Skrevet 14. desember 2006 #16 Skrevet 14. desember 2006 Alder: 31 år... Bosted: Utfor Tromsø Siv.status: Gift Termin:4. juni Kjønn: Mitt? hehe. Aner ikke, trur det er en gutt. Barn fra før: To, en på 10 og ei på tre. Dyr: Gullfisk Interesser: Nja... Gå på kafe er jo fine greier. Utdannelse: Lærerskole med div etterutdanninger Yrke: Lærer Sykemeldt: Nei, men etter jul trur jeg at jeg blir delvis sykemeldt. Annet:
keisersnittnr3 Skrevet 14. desember 2006 #17 Skrevet 14. desember 2006 Alder: 30 år Bosted: Sunnhordaland Siv.status:Gift Termin:28 mai Kjønn: ?? Barn fra før: Jente 7år, gutt 5år Dyr: ingen Interesser: Venner Utdannelse: Handel og kontor Yrke: Sj. næringsdrivende Sykemeldt: delvis,men er 100% på jobb,då ein ansatt er sj.mld
Gjest Skrevet 14. desember 2006 #18 Skrevet 14. desember 2006 Alder:28 år Bosted:Nordfjordeid Siv.status:Gift Termin:14.05.07 Kjønn:vet ikke Barn fra før: Ei jente på 2 år Dyr:Nei Interesser:Venner, familie, usikk, interiør Utdannelse:Barnevernspedagog Yrke:Et vikariat som førskolelærer Sykemeldt:100% ut svangerskapet pga BL Annet:Dagene går mye fortere enn hva jeg hadde forventet. Sitter tross alt hjemme hele dagen...
rytter76 Skrevet 14. desember 2006 #19 Skrevet 14. desember 2006 Får vel melde meg på her Alder: gammel 30. år Bosted: vestfold Siv.status: samboer Termin: 27.06.2006 her Kjønn: tja det får vi vel kanskje vite på UL Barn fra før: Nei bare hesten min Dyr: hest og fisker Interesser: ridning, ridning og ridning Utdannelse: sykepleier Yrke: selger Sykemeldt: nei da Annet: gruer meg til 7-8 mnd uten ridning
ღMaria har TO prinsesserღ Skrevet 14. desember 2006 #20 Skrevet 14. desember 2006 Alder:20 Bosted:sarpsborg Siv.status:samboer Termin:22 mai Kjønn:?? Barn fra før:nopp Dyr:jepp,labrador Interesser:trene,jobbe, og kose meg.. Utdannelse:nei,men er selvstendig næringsdrivende Yrke:se over Sykemeldt:ja Annet: gleder meg masse til å se de på ul hver mnd...så ser jeg fra til at de tyter ut=)
MissAntrop Skrevet 14. desember 2006 #21 Skrevet 14. desember 2006 Alder: 32 Bosted: Oslo Siv.status: Samboer Termin:17 mars 2007 Kjønn: De sier det er en jente Barn fra før: Nei, dette er vår første. Dyr: Nei, ikke for øyeblikket. Interesser: Kampsport, bøker, film, musikk. Utdannelse: Cand. polit, pedagogikk og psykologi. Yrke: Fagkonsulent/pedagog. Sykemeldt: Nei, ikke hittil. Annet:Åhh, som jeg gleder meg til å hilse på prinsessa vår
☆Pacific sunset☆ Skrevet 14. desember 2006 #22 Skrevet 14. desember 2006 Alder: 29 (30 i januar....puh..) Bosted: Vestby (akershus) Siv.status: Gift Termin: 9.juni Kjønn: Mitt? hehe! Vet ikke hva vi får ennå Barn fra før:Ja en sønn på litt over 3 år Dyr: Ikke nå lenger, hadde hest før Interesser: Familie, venner, shoppe, reise, interiør Utdannelse: Reiseliv Yrke: Meglersekretær Sykemeldt: Ja 100 % Annet: Tja? Hva skal det være...?
Forandringfryder ♂♂♂ Skrevet 14. desember 2006 #23 Skrevet 14. desember 2006 Alder: 28 Bosted: Asker Siv.status: Samboer Termin: 31. mai Kjønn: Vet ikke Barn fra før: 1 gutt på 1 år Dyr: Allergisk... Interesser: Dykking, men lenge siden, shopping såklart for ikke å glemme venner og familie! Utdannelse: Blir Markedsøkonom Yrke: Student på BI Sykemeldt: Nei
Maibabyventes Skrevet 14. desember 2006 #24 Skrevet 14. desember 2006 Alder: 28 Bosted:sunnmøre Siv.status:Forlovet og samboer Termin:29.05.07 Kjønn:Vil ikke vite Barn fra før: Desverre ikke Dyr:To skjønne kosete huspuser Interesser:lese, musikk, trening, familie, venner, kattene mine... Utdannelse:Går 3.året på lærerskolen Yrke:Jobber ca 50% på matbutikk Sykemeldt:Ja, nok med ca 40 timers uke på skolen Annet: Gleder oss noe utrolig til å hilse på bitteliten:)
Graviden/4.mann*har*født* Skrevet 14. desember 2006 #25 Skrevet 14. desember 2006 Alder: 24 år Bosted: Stord Siv.status: Gift Termin: 28. april -07 Kjønn: Gutt Barn fra før: Ja:) Gutt på 5 og jente på 3. Dyr: En pusekatt som heter Simba. Interesser: Egenpleie, musikk, liker å lese, friluftsliv Utdannelse: 3 år på gymnas, allmenn fag. Yrke: Kundebehandler i parfymeri. Sykemeldt: Nope:) Annet: Hmmm..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå