Anonym bruker Skrevet 14. desember 2006 #1 Del Skrevet 14. desember 2006 Er ikke otilius litt søtt?synes det passer så fint til storebror Linus... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mammaen til Alvin Skrevet 14. desember 2006 #2 Del Skrevet 14. desember 2006 Aldri hørt om det.. Er det ett navn, eller bare en "egenkomponert" variant av jentenavnet Othilie? Bare spør jeg altså, noen gamle "utdødde" navn kan virke nokså nylagde Synes uansett at dette var litt vel søtt. og hvis du sier Linus og Otilius høyt synes jeg de høres veldig like ut, og det er vanskelig å stokke tunga. Men det er jo bare min mening da... Lykke til med navnevalg, iallfall Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bøggly Skrevet 14. desember 2006 #3 Del Skrevet 14. desember 2006 Othelius kanskje....? Otilius likte ikke jeg, og synes det ble veldig "klissete" sammen med Linus. Men for all del - hver sin smak. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vipsenmamma Skrevet 15. desember 2006 #4 Del Skrevet 15. desember 2006 Beklager, det likte jeg ikke. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 15. desember 2006 #5 Del Skrevet 15. desember 2006 Kanskje ingen bombe. Liker du i det hele tatt navn som skiller seg litt ut fra andre? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vipsenmamma Skrevet 15. desember 2006 #6 Del Skrevet 15. desember 2006 Det kommer helt an på....Det er mange navn jeg synes er fine. Men jeg ville synes synd på en voksen mann som het Otilius. Det er ikke om å gjøre å finne på det mest fjollete, dillete, snåle navnet som ingen noen har hørt om. Det er mennesker som skal bære dette gjennom hele livet. Dessuten tør jeg å stå for det jeg mener - i motsetning til deg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 16. desember 2006 #7 Del Skrevet 16. desember 2006 Stå for det jeg mener? Jeg stilte bare et spørsmål, fordi du svarer tilsvarende det samme hver gang det dukker opp et litt uvanlig navn her inne. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 18. desember 2006 #8 Del Skrevet 18. desember 2006 Jeg er helt enig i at det er for mange som prøver å fïnne på så uvanlige navn som mulig. For det første så må barna mest sannsynlig stå og stave disse navnene i alle mulige sammenhenger. Ni av ti ganger vil de mest sannsynlig få navnet sitt skrevet feil uansett. Nå er ikke Otilius det verste her inne, og er kanskje søtt sammen med Linus, men det høres egentlig ut som en latinsk form for en eller annen sykdom! Tenk dere om! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Antarctica Skrevet 18. desember 2006 #9 Del Skrevet 18. desember 2006 Huff. Huff. Atter huff. Skal de være babyer resten av livet...? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå