Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hallo rugevennen min!!

Tenk nå er du gravid!!! Er det ikke fantastisk, aldri vært så nærme som nå:-) Håper virkelig du får dette til. Det hadde vært knallkjekt. Skal du igang med jobb i morgen eller blir du hjemme resten av uka?? Tar du sånn babyklister ol?? jeg gjør ikke det, men skal gjøre det neste gang hvis det ikke går nå.

Uff jeg er ikke så optimistisk ang dette jeg. Føler ikke det kommer til å gå. Har mensmurringer, små stikkninger i skjeden på en måte, ikke noe særlig ømme pupper. Idag har jeg vært skikkelig nedfor, lyst å grine for alt. Var ute å shoppa med min mamma idag, men klarte ikke konsentrere meg. Ser bare barnevogner og babytøy overalt og hadde bare lyst å sette meg ned å tute. Helt rart. Føler meg helt utslitt av denne ventinga, snufs! Føler meg litt frynsete. Men jeg vet jo at det ikke er over enda da. Men har en dårlig følelse for at puppene ikke er ømme.Men, men vi får se.

Sorry sytinga mi!! Er i bedre humør nå. Mannen min skal ta meg ut på tur og så skal vi lage fruktsalat med vaniljekesam, nam.

Håper du er positiv og at du får full pott på 1 forsøk.

Lykke til med ruging!!!

Klem labil+hormonbombe

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Heia vennen!!!

Ingen fare vennen, like frynsete som deg.. Hissig og selvmedlidende.. Alt mellom himmel og jord er min manns feil og alt jeg prøver på går rett vest..

Skulle lage komler idag, men endte opp med komle-grøt, blei lynforbanna!!!

Har også mensmurringer og stikkninger i sjeden, så tror iallefall dét er helt normalt!! :)

Denne helgen skal vi til Stavanger!! Skal gå på kafé, shoppe litt, og ellers bare slappe av... (Har en leilighet som må ferdigstilles før vi selger den, mangler litt tapet og maling..)

Kanskje vi skulle treffes?? Eller er det litt skummelt..? Hva tenker du?

Klem fra

Skrevet

Hei igjen vennen!

Glemte helt å svare på spørsmålene dine, jeg har ikke brukt/bruker ikke sånn babyklister, men som deg så kommer jeg til å prøve det neste gang hvis dette ikke fører fram..

Jeg valgte forresten å være sykemeldt ut uken, så skal på jobb igjen på mandag..

Nå er Stavanger turen utsatt 1 uke, så kommer neste helg istedet!

Når har du testdag? Spennende!!!!!!

Klem

Skrevet

heia rugehøna!!

Hvordan er det med deg?? Skikkelig terror disse ukene her?! Var ikke forberedt på at jeg skulle synes det var så tøft, men nå nærmer det seg slutten på piningen for min del. Gruer meg sånn til tirsdag, er helt skjelven av tanken. Tror jeg tisser og mannen får se. Føler den kommer til å være negativ som alltid. har tatt en del graviditetstester gjennom livet og kan liksom ikke forstå at en kan være positiv. Men sjangsen er der. Har ikke blødd enda, har mensmurringer, stikninger innimellom, kommer og går. Ikke ømme pupper, tisser mye(kan være tilfeldig) men må tisse hver natt, utypisk meg. Ellers kjenner jeg ikke noe. Vet ikke hva jeg skal tro, men heller mest mot det negative tror jeg. Men det er vell en slags forsvarsmekanisme. Det blir uansett trist og tøft med negativ test.

Har du noen symptomer og følelser på dette??

Du, den der progestanen. Føler mye renner ut igjen. Ligger alltid lenger enn det de sa, ca 1-1,5 t, men når jeg reiser meg og går rundt så renner mye ut igjen. Gjør det det med deg??

Det hadde jo vært stilig å treffes, selvf litt skummelt og?? Hva sier du??

Har dere vært åpne rundt dette med prøverør?? Det har vi, til alle venner og familie. Angrer ikke på det, men merker at alle spør nå, kjenner du noe, er det skjedd noe? Litt slitsomt! Men fint at folk bryr seg, det varmer.

var på lunsj hos en god kollega igår, hun er selvf gravid i uke 16. En annen kollega var der og. hun har tvillinger fra før, men nå var hun jammen meg gravid igjen i uke 11. Disse to er jeg mye med på jobb og har knytta meg til dem pga de var ikke gravid og snakket ikke bare om babyer og graviditet. men nå er de også gravide og de var så lykkelige for at begge var det og de skulle oppleve dette sammen. Jeg begynte nesten å grine, kjente tårene pressa på. Føler meg så alene og mislykka i slike situasjoner. De sa, nå blir jo du og gravid!! Men det er jo ikke sikkert, snufs. Orker ikke tanken på å gå på jobb og se deres mage vokser og jeg bare sitter der uten noe. (Syns veldig synd om meg selv, hehe). Men det er vonde følelser dette, ikke lett.

Måtte bare si det til noen som skjønner meg.-)

Håper du har det bra min kjære venn!!!

Kooooos deg i helga!

Klem og kos fra

Skrevet

heia, bare full fart innom for å si at jeg kommer sterkere tilbake i morgen!!

ville bare kikke full fart innom før jeg la meg..

Det som møtte meg var den ufattelig triste beskjeden fra Sarah 07..

Arg!! Skulle ønske dette var litt lettere å få til!!

Håper du er ved godt mot, og at spiren klamrer seg fast!!!

"Sees" i morgen!!

Nattaklem fra

Skrevet

Kjære kjære kjære deg vennen min!!!

Gratulerer så ufattelig mye med positiv test!!! Du er gravid på ordentlig og skal bli mamma!!!!! :) Gratulerer så masse til deg og mannen din!!

Dette er så spennende og kjekt at jeg ikke har ord for det engang..!!

Var overbevist om at det var i morgen du skulle teste, så fikk en veldig gledelig overraskelse når jeg kom inn her!!

Her i Haugesund er det gode vibber på gang, morgenkvalm (regner med det er progestanen), men ellers veldig fin form!!! Er fullstendig enig at den progestanen lekker litt, så rimelig lei av de, men skal holde ut litt til.. ;)

I dag er det 1 uke til testdag for meg, å håper tiden går like fort som den har gjort til nå..Kjenner at kroppen er full av hormoner, så blir lett irritert å tåler lite før jeg kjenner temperaturen stiger heftig.. Jobber med adferdsproblem- barn så kjenner vel at det passer litt dårlig akkurat i denne perioden.. :(

Idag har vi bestillt tur til Berlin!! Kjekt å jobbe i skoleverket når vi snakker om ferier.. hi hi.. skal ha ei uke fra den 16 feb.. Skal jo teste den 6, så håper på positiv test og baby-ting shopping, men hvis vi ikke skulle være så heldige, så blir det jo en tur for å prøve å kose oss og å prøve å tenke på andre ting.. Skifte fokus ørlite granne.. Håper inderlig på det første...!!!

Nå er det middagstid!! Kommer innom senere!

ÅÅÅÅÅÅÅÅÅ SÅ GLAD PÅ DERES VEGNE!!!!! NYT DET!!!!

Stor varm klem fra

Skrevet

Hei igjen mamma babysyk.. hi hi.. ;)

Nå har jeg bestillt hotell også, så nå er alt i boks!!

Har surfet litt rundt på nettet for å finne gode shoppingsteder også.. :)

Deilig å ha litt andre ting å tenke på.. :)

Håper du har hatt en strålende dag sammen med din kjære og at dere har kost dere skikkelig!!

God klem fra

Skrevet

heisann vennen!!

Ja det var en FANTASTISK dag igår. Har ikke ord. Føler meg så sinnsykt heldig og takknemmelig hvis dette går bra. Mannen fikk søt body av meg med: I love dad på. Den har jeg venta med å gi i 1,5 år. Kan liksom ikke skjønne dette. Tok en clear blue igår morges som viste positivt +. Så måtte jeg ta en idag også på morgenen, fortsatt positivt +. Dumme og teite meg gikk og kjøpte 2 til på apoteket idag. De heter quik response, tok test på etterm idag etter å ha drukket mye vann og den slo ut svakt. Ble jo selv kjempebekymra og dramaqueen. Huff og huff så jeg angrer. Men har hørt om kjemisk graviditet ved prøverør der en kan få pos test pga alle hormonene vi har gått på. Men har ikke blødd noe og har ømme pupper(kommer og går), litt uggen, sulten, murringer i rygg og litt i magen. Håper så inderlig at jeg ikke blir lurt nå for det orker jeg ikke. Har lyst å fordype meg i all slags gravid bøker ol, men tørr ikke helt. hadde ikke trodd jeg skulle bli sånn.... Men,men blir nok ei skikkelig hønemor.... hihi!

Hvordan går det med ruginga??? Kjenner du noe? Håper virkelig at du skal få oppleve det samme som meg. Det fortjener du virkelig!!!! Sender deg tonnevis av spirestøv til deg. 6 dager til du kan teste......... den SKAL bli positiv. Jeg har vist deg veien vet du så bare å følge etter.-)

Tenker masse på deg!! Rug i vei.

Dette gjorde jeg:

gikk med ullstrømper dag og natt, sov med ulltrøye, hadde varmepute på magen morgen og kveld(ikke for varm da),gikk tur, drakk koffeinfri te, unngikk brus, kaffe ol, lå over 1 t med progestanen, la meg tidlig hver kveld.

Men spira hadde vell festa seg samme hva jeg hadde gjort, så sikkert bare innbilning at en kan gjøre noe for å få det til.

Masse lykke til vennen min!!

Klem fra litt mindre syk

Skrevet

Forresten så utrolig gøy med Berlin tur da, så kjekt å reise litt. Ingenting er som en shopping weekend:-)

At du er morgenkvalm er et godt tegn... fortsett sånn

Ps kjøp inn clear blue test til testdagen!!! Den er mest ømfintlig for hcg, ikke den andre dritten

klem igjen

Skrevet

pssssst...

har testet idag, 2 dager for tidlig.. positiv.. ikke si det til noen.. vil teste igjen på tirsdag.. ville bare fortelle det til deg..

hyssssssssssssssj........................ ;)

Kjempeklem fra happy, happy

Skrevet

FANTASTISK!!!!!! Åhhh nå blei jeg glad!! Din luring som testa 2 dager før!! Det hadde ikke jeg turt! Men den var jo positiv og da er den det på tirsdag også. Det der med kjemisk garviditet er ikke vanlig, så prøv å ikke tenke på det. Hurra, hurra!! Dette var fantastiske nyheter!!! SÅÅÅÅÅ GLAD på din og din manns vegne. GRATULERER!!

Kjenner du noe, symptomer???'

Du må oppdatere meg på tirsdag! Okei, men jeg vet at du er GRAVID!!!

Du er gravid,gravid,gravid!!! Tenk det!!

Jeg er nå 4+5uker og ingen tegn til at noe skal gå galt. Ømme pupper, sulten og litt uggen og mensmurringer i perioder. Men er livredd for å titte i trusa og se blod. Er så redd for å miste, snakk om å alltid bekymre seg. Men det går jo bra for de aller fleste heldigvis! Det skal det gjøre for oss også. Tenk vi skal bli mamma i oktober. Hurra!!!

Kos deg med den gode nyheten og gled deg til ny test på tirsdag!!

Klem fra din gravide rugevenninne

Skrevet

Da er det offisielt!! Jeg er gravid!!

Hurra for oss mamma'er to be! ;)

Ringte sykehuset og fikk time til UL 28 feb.. GLEDER MEG!!!

Ellers går det kjempefint her i Haugesund, ingen voldsomme symptomer, litt kvalm innimellom, hissig som bare juling innimellom, trøtt innimellom, men jevnt over blid og fornøyd!!

Håper inderlig bare spiren vil sitte fast nå!!!

Var innom babyverden.no og fant ut at terminen min vil være 17 okt..

Perfekt!!

Håper du har det kjempefint og at formen er på topp!!

PS! Skal vi snike oss litt inn på Gravide slitere også...?

Tror jeg går innom og sier hei.. :)

Snakkes snart!!!

Klem fra medmamma

Skrevet

Gratulerer såååå mye igjen. Utrolig gøy dette her! Snakk om å følge hverandre fra start til slutt.-). Da har vi termin med 1 ukes mellomrom. Dette blir spennende!! Vi skal på ul nesten på samme tid, jeg skal den 27 febr, skulle vært uka før, men da hadde ikke legen tid så jeg er 8 uker når vi er der. Gleder meg veldig til det, tror jeg slapper mer av etter den. Er litt nervøs av meg, snakk om hønemor.

Formen er bra er 5+1 uke idag, har ømme pupper og sulten og litt uggen, men ikke kvalm. Kjenner ikke så mye av den der trøttheten alle snakker om heller. Gjør du? Det er jo tidlig enda og de fleste symptomer kommer visst i uke 6, så vi har noe å glede oss til.

Vi får møtes på gravide slitere fremover da?? Jeg er mondre aktiv nå merker jeg. Er litt redd for å lese at folk mister osv så da tør jeg ikke gå inn å se hele tiden. Men leser alltid dine innlegg da!!

Masse lykke til vennen, håper alt går strålende for oss begge framover! Hurra for oss!

Stor klem fra meg og spirå

Skrevet

Heia vennen!

Lager en link til oss inne på Gravide slitere jeg!

Gleder meg til du kommer!! ;)

Goe klem fra

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...