Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Halloen Haugesund!!!

Har jobbehelg så vært litt travel det siste døgnet. men nå skal jeg svare deg. Ja enig med deg at siden vi har så god kontakt så er det kjekt å utdype alt her. Det er så godt å skrive om alt en føler og lurer på her, blir helt letta mange ganger.

Forstår godt at du stresser med den sprøyta hos andre. Det er samme følelsen jeg har med å ta den på jobb. Liksom litt privat det der, vil liksom være for meg selv.. Men nå er det jammen meg en uke til ul og halvparten av prøytene er satt!! Det er jo helt vilt. Gruer meg til siste dagen, om det er nok puregon igjen. Hvor mye mangla du?? Jeg mangla 50. Merker du noe til sprøytene?? Jeg er oppblåst, har kulemage, litt sånn mensenmage, står ut liksom. Våkner mye på natta men det har jeg jo gjort hele tidn på spray og. Tror jeg er litt spent på en måte for alt som skal skje. Hetetoktene er nesten borte, herlig...

Merker jeg bekymrer meg for rare ting som: må ikke få eggløsn slim for da løsner egga, får jeg nok spray, tok jeg sprøyta rett... Det er mye som skal gå bra før det ender opp som et velskapt barn. Huff og huff!!

Håper vi er av de heldige som dette går bra med. Krysser fingre og tær.

Håper du har en fiiiin helg og at du shoppa mye fint. Neste helg skal vi kanskje sette eggløsningssprøyta,, hjelp. Vil på en måte ikke gjennom det uttaket, men det må jeg jo. Må ikke tenke på det.

Mange klemmer fra meg i sør

Hei babysyk!

Håper du har ei fin helg nede i sør-fylket! :)

Idag har vi vært ute hos søsteren min og spillt Buzz og kost oss, veldig kjekt!! Jeg skulle ta sprøyta kl 21, for å finne ut at jeg hadde huska alt unntatt sprøytespiss.. Kan du tenke deg!!?? Var på vei for å kjøre hjem, (et drøyt stykke), da søster kom på at et vennepar av de i nabolaget hadde hatt prøverør for en stund siden, var jo verdt et forsøk.. Svoger ringte bort, hun mente hun hadde kasta alle, men skulle sjekke puregon-penn eska, og der lå det en!! Syns det var en artig og litt rar opplevelse, he he.. Så fikk satt sprøyta om enn bittelitt forsinka, satser på det går kjempefint! Som du kanskje har sett så forsov jeg meg til spraytidspunkt idag også(kl 08.00), og kl 22 sprayen ble også glemt og tatt 22.45.. Er det mulig liksom, så dette har offisielt vært min fjerne dag.. Skylder på at det er en av bivirkningene.. hi hi

Er rimelig oppblåst jeg også, føler jeg ser litt gravid ut ja.. Men føler meg liksom litt oppblåst over alt.. Syns jeg har lagt meg litt ut, så det igår, kjenner ingenting på klærne ennå, men ser det i fjeset.. Hmm.. liker det ikke.. men er for en god sak, så...

Jeg mangler 100 IE på sprøytefronten, men skal jo være 100 IE for mye pr ampull, så skal ha plenty nok visstnok, har 3 ampuller.. Men i den første var der bare 75 IE for mye, for satte sprøyta å så gikk ikke stempelet helt inn, mangla 25 IE av dosen, så skifta ampulle og satte 25 IE av ny.. Sløser alt for mye når jeg skal stikke, må liksom se at det kommer dråpe hver gang, så skrur et bittelite hakk først.. Så i bruksanvisningen nå at det var fullstendig unødvendig så skal slutte... En skulle bare gjøre det når en skiftet ampulle.. Skal skjerpe meg..

Ellers er det lite bivirkninger, hetetoktene har roa seg, men merker kanskje at jeg er en anelse lettere å irritere.. Men går så fint atte!! :)

I morgen skal jeg ha en lang og lat søndag, skal bli deilig!!!

PS! Kun 5 dager igjen før UL dagen.. Himmel og hav!!!

Snakkes! :D

Klem fra

Halloen cillenille!!

God dagen, tipper det er like regnfylt i Haugesund som det er her i Stavanger. Skikkelig innevær som en blir herlig lat av, hehe!! Tenkte meg på spinning senere for å kompensere på latmannslivet. Tror du det er greit å trene spinning ol?? Så at noen her mener at en kan løsne egg av å ha sex i stikkeperioden. De forteller oss så lite i Haugesund, blir så forvirret. Vil jo ikke gjøre noe galt. Men det må vell bare gjøre godt for egga å trene litt:-) Stakkars mannen blir bekymret for at det blir 0 sex på flere mnd nå hvis vi skulle blitt gravid. Hehe, vi har alle våre bekymringer!!

Spl i Haugesund sa til meg at det var 137 IE ekstra puregon i ampullen så du skal jo ha nok. Jeg fikk en amp på 900 IE så den varer en stund så det er herlig. Jeg har merket at det alltid kommer en liten dråpe på sprøytespissen hvis du knipser litt på ampullen når du holder pennen rett opp med spissen i været. Da trenger du ikke å å ta den funksjonstesten hele tiden. Bare et lite spl tips:-)

Skal si du gjorde dagen din spennende med glemming av spray og sprøytespiss. Men det går helt sikkert kjempebra, ikke tenk på det. Men vet hvordan det føles, føler jo at en har glemt babyen sin et sted, hehe!!

Det Buzz spillet er jo knallkjekt, det har min søster også. Koselig med sånne spillekvelder. Vi liker også det, har fått dilla på Cranium og fantasi, det er morsomt ( spesielt kombin med noen flasker vin).

Du så sikkert innlegget mitt om oppblåst mage. Ble litt bekymret igår for jeg ble så oppblåst og uggen. men er bedre idag heldigvis. Skal på nattevakt idag så får håpe det holder seg rolig der nede. Må sette sprøyta 30 min tidl idag pga nattevakta, men det går nok bra.

Har du kommet langt på babyteppe ditt. Det går litt treigt med meg, får strikke litt nå.

5 sprøytestikk til UL JUUUHUU!!!

Snakkes snart!

Klemmer fra

Annonse

Hei babysyk!!!

Dette blir et kort innlegg for mannen kom akkurat hjem å sa vi skal ut å spise middag!! Snille mannen min!

Har funnet ut hva min bivirkning av medisinene er.. Er jo sååååå fjern!!!!!!!

Glemmer og roter og surrer rundt, holdt på glemme sprayen kl 15 idag også, satt i møte og tanken slo meg ikke en gang.. Kom hjem kl 15.30 og vaste rundt her, sjekka meldinger en stund etter, der sto det fra mannen min; medisintid.. ooops!!! Er det mulig?? Har gått på disse medisinene i flere uker, men nå begynner jeg å glemme det ut???

Kanskje sprayen smelter vekk hjernecellene mine.. Hmmm..

Ps! Så du hadde lagt inn et innlegg ang eggløsnings-slim.. Hadde jeg vært deg ville jeg ringt Hgsd, tror overhodet ikke det er alvorlig, men ingenting er verre enn å lure og å stresse seg opp!!!

Fjern klem fra

Hallo snuppa!!

Uff ja bekymra idag ja. Hvorfor skal det komme sånn tull i veien hele tiden, slik at jeg bli "hysterisk" hele tiden. Forstår inngenting hvis egga lønser nå. Har jo spraya til alle tidene. Da fungerer ikke kroppen min, grrrrrr! Får ringe Haugesund imårå, de begynner vell å huske meg nå.....

Kos deg med middag, så sjønn mann du har. Min mann jobber bare overtid for tiden hjemme 19-20 tiden, så her sitter jeg å grubler, hehe.

Snakkkes

fra en alltid litt bekymra

Heia vennen!!

Himmel og hav, vi hadde havna nederst på side 2!! Min feil, har ikke vært pålogga på flere dager.. Hektisk for tiden, men nå nærmer det seg helg og det skal bli deilig!!!

Men, av alle crazy, rare, skumle ting så er det ULTRALYD i MORGEN!!!!

Super-spent!!! Kommer neppe til å få sove i natt... Skal på jobb først, men blir jo bare der en drøy time før det bærer avgårde til sykehuset...! Du er først i ilden, er du spent? Dumt spørsmål selvfølgelig! :)

Oooooooooooiiiiii!!!! Gleder meg sånn, men er litt engstelig også.. Har jo ikke kjent en smitt eller smule.. Har jeg produsert et egg i det hele tatt liksom? Men får jo svar i morgen, så får holde ut..

Av en eller merkelig grunn har jeg liksom et litt sånn distansert forhold til hele prosessen nå føler jeg, tror det er hjernen min som forbereder seg på en eventuell nedtur, men er positiv og satser alt på at vi fortsetter denne tråden inne på "Gravide slitere" om ikke lenge... :)

Ellers går det kjempebra her i Haugesund, stortrives i jobben og har fått superpositiv respons på jobben jeg gjør! *rødme* Men setter jo utrolig stor pris på det da!!!

Været her, som sikkert hos deg også, er jo ikke akkurat noe å juble over.. Regn, sludd, regn, sludd osv.. pluss at det blåser stikker og strå omtrent hele tiden.. Gruer du deg til turen over fjorden i morgen tidlig? Håper det går bra, heldigvis bare 25 min, så er det gjort!

Hva sa de forressten på sykehuset ang. EL slimet ditt? Ingenting å frykte håper jeg????

Håper jeg ser deg her inne litt senere i dag/kveld, men hvis ikke så må du ha MASSE, MASSE, MASSE, MASSE, MASSE LYKKE TIL I MORGEN!!!!

Skal krysse alle ledige kroppsdeler for oss!!! Dette skal gå bra!!!!

Kjempegod lykke-til klem

PS! Det at det skal være 100 IE "for mye" medisin i hver Puregon-ampulle, dette tror jeg egentlig ikke på, for når jeg setter (forhåpentligvis) siste sprøyta idag, så har jeg max 50 IE igjen.. Og har da vitterlig ikke sølt ut 150 IE når jeg har styrt på her..

(Fikk utlevert 3 stk ampuller á 300 IE, ifølge arket her vil det si at jeg egentlig har fått 3 stk ampuller á 400 IE) Greit nok at jeg rota litt her å tok sprøyta et hakk fram for å få dråpe på spissen de første dagene, men aldri i verden om det er snakk om 150 IE!!!

Mitt regnestykke: I følge skrivet her har jeg fått 1200 IE medisin, jeg stikker 100 IE hver dag, så i kveld har jeg brukt 1000 IE. Når jeg ser på ampullen her, vil jeg si at jeg etter stikket i kveld max vil ha 50 IE igjen.. Hvor er de resterende 150??

Kanskje mannen har tatt de i ren sympati... hi hi ;)

Men egentlig ikke viktig når jeg tenker meg om, for siste sprøyta settes i kveld, og om kun få dager er vi rugere begge 2. Så det så!!

Ble litt rotete dette, men håper du forstår..

God klem

Halloen!!

Ja har også vært litt fraværende i det siste. Men nå er jeg på nett:-) Jeg kjenner at jeg er kjempespent på morgendagen. Er så redd de skal si at det står dårlig til. Vi har jammen meg hatt ulike symptomer på sprøytene! Jeg med el slim til tuuusen og rykking og murring i eggstokkene og du ingenting. Uff føler at egga sikkert har løsna ett etter ett, buuhu. I Haugesund sa de bare at de trodde alt gjekk bra og at det var normalt. Virka ikke som den spl hadde helt peiling. Ble ihvertf ikke beroliga av hu. Men mange her på bim har svart meg at de hadde også elslim og de fikk ut mange fine egg. Det er skikkelig nedtur å bli avbrutt imorgen. Uff da må en på an igjen liksom, Men får prøve å tenke positivt til det motsatte er bevist. Så det bler urolig søvn i natt ja. Får håpe det er rolig over fjorden imorgen, ihvertf at båtene går.

Ja rart at vi skal sette siste sprøyta idag, men tror nok jeg må ha mer. Blir spennende å se hvor mye vi har igjen i de ampullene. Håper vi begge har nok til siste skudd el så blir jeg irritert på de der oppe.

Vi må kjøre kl 07 imorgen så vi har begge fri hele dagen, er sykemlt nå hvis det blir uttak da. Krysser fingrene for at begge får positive tilbakemeldinger og vi får ta ut de kjære egga vårs:-) PLLLIIIIIIIIIIIIS vær bra egg!!!!!!!!!!!

Skal tenke på deg og håper ALT det beste for eggå dine. Vi får oppdatere hverandre imorgen kveld:-)

STTTOOOORRR klem fra

Hei babysyk!!!

Nå er jeg hjemme etter UL og har sånn passe hyggelige nyheter.. Eggposene var "bare" 11,5 mm (2stk) og 9,5 mm (10stk), spurte om hvor store de måtte være, men nå husker jeg ikke svaret.. Er det mulig??????

Er så fjern!!! Men synes legen var rimelig teit, sa knapt et ord til meg/og å smiling er visst et fremmedord... Arg!! Men sykepleieren var veldig hyggelig og vennlig, så gikk jo fint da.. Må gå på medisiner til tirsdag, og har fått oppjustert dosen fra 100 IE til 150 IE.. Så får stikke å spraye videre å krysse fingrene for at alt er supert på tirsdag istedet.. Ble litt lei meg, men håpet er IKKE ute ennå!!!!!!!

Hvordan gikk det med deg?? Håper du har superpositive nyheter!!!

God klem

Heia!!

Forstår at du er lei for at alt ikke var perfekt, men med mer medisin blir det nok supert, det tror jeg. Venninna mi måtte alltid stikke lengre for å modne flere egg og hun har fått mange fine egg til slutt. Det går nok bra skal du se!!! Det har jeg tro på!

Det gikk egentlig veldig bra med meg. Var jo nesten på grensen til vell mye avlshøne jeg. Hadde 16-17 modne egg, strs 21, 19, 18 17, 16 mm. Legen sa lite til meg også, men jeg spurte direkte om dette er bra og han sa at det var det. Han forstod godt at jeg var øm i magen pga alle de egga. Jeg måtte ned på dosa jeg da til 100 IE og uttak mandag. GULP! Første legen sa: Ja her blir det uttak mandag! Ble jo kjempeglad men litt redd og da... Så mand kl 08 så er det opr. Skal sove på Fonna hotellet fra sønd til mand, det skal bli godt.

Skal sette siste sprøyte idag og siste dag med spray idag. Eggløsn sprøyta imorgen kl 20. Det er helt rart at dette skal skje. Får virkelig håpe at det blir god befruktning, da det er han som er problemet vårt:-(. Krysser fingrene for det.

Er helt enig med deg at han legen fikk oss til å føle seg som et samlebånds pasient. Sa lite og jeg gravde og spurte om er det bra?, skal det være sånn? Syns sikkert jeg var masete, men det driter jeg i!!

Men sykepleierene var kjempesjønne!!

Kan tro det var sjø over fjorden idag. Begge satt med hver sin pose og følte vi skulle spy, men det gikk bra. Mye bedre på vei hjem da:-)

Tenker på deg, håper du hard et bra!!Håper du koser deg i helga og klekker som bare det! Dette skal gå bra cillenille!!!

Stor klekkeklem

Annonse

Kjære vennen!

Håper du har det bra! Håper ikke du er lei deg! Dette her går nok bra skal du se! Det er helt normalt å måtte gå lengre på medisin, tror det er mer normalt enn å bli så stappa som jeg. Ikke sikkert det er så bra å ha så mange egg, tenk om de er umodne. Det er jo kvalitet som teller ikke kvantitet. Så jeg vet ikke om jeg skal være glad egentlig, men, men vi får se på befruktningen. Håper vi begge får dette til....Ikke lyst å være alene med verken det ene eller det andre vettdu:-)

Tenker masse på deg, håper du snart detter innom her!

Varme tanker fra

Hei snille søte babysyk!!

Så fantastisk kjekt å lese at alt er vel med deg!! 7 gullegg!! Himmel og hav, satser du på storfamilie..? ;)

Som du ser av de andre innleggene mine, så gikk nok den beskjeden jeg fikk på fredag hardere innpå meg enn jeg hadde trodd.. Men nå er det jo ingen grunn til å være lei seg lenger da alt er i rute igjen!! Beklager ego-trippen...!! Er litt flau nå..

Beklager så mye at jeg bare forsvant, men trengte et liten pause fra hele greia, så rimelig svart på det.. Men hadde en strålende helg, og så alt i et annet lys etter en liten stund.. Håper virkelig alt står bra til med deg!!!

I morgen er du ruger vennen!!!! Dagene går jo så fort at jeg føler at det kun er en ukes tid siden vi "møttes"!!

Meld meg i morgen å fortell meg hvordan det føles og være gravid!!

Supergod klem fra

Halloen min kjære prøverør søster!!

Sååå godt å se deg igjen her, var virkelig redd du hadde forlatt meg. Neida jeg forstår godt den følelsen du fikk, det er jammen meg ikke lett å skulle takle alle disse påkjenningene vi skal gjennom. Det kan godt være at jeg blir litt borte også hvis jeg trenger en pause. Det er helt lov. Gjør det du føler for og det som føles best for deg. Okei det er en deal eller??

Kjempeflott at du har 9 egg nå, det er jo knallbra!! Du får sikkert kjempebra befruktning siden din kjære er iorden! Du må ikke grue deg for uttaket det var ikke noe syns jeg. Det var små stikk på en måte, men har jammen meg kjent mye verre stikk i mitt liv. Det er blitt mye vondere de dagene etterpå nå ang smerte. Jeg stikker og værker i magen pga alle egga jeg hadde. Våkner på natta og vrir meg alt gjør vondt. Er nok litt overstimulert, så magen er ei kule. Den progestanen gir meg omtrent forstoppelse. Har såå hard mage, ikke lyst å sitte å trykke på do heller med spire i magen, hehe.

Ja det er utrolig å være ruger. Føler meg kjempeheldig og takknemmelig for å ha kommet så langt. Det ble ett i magen og 3 på frys. Så jo at det var noe på livmora etter de hadde satt det inn og det var snodig. Men helt ærlig så kan jeg ikke forstå at det der mikroskopiske greiene der skal gjøre meg gravid. Det er helt rart. Tror heller ikke jeg er så heldig at det går på 1 forsøk. Men ØNSKER det jo selvfølgelig. Prøver å ta livet med ro, slapper av. Må ta det med ro sa legen pga den der magen min... Så blir mye sofaligging og jabbing i telefonen og soving, blir trøtt av progestanen...

Men så fort magen roer seg litt skal jeg gjøre litt mer. Skal på kafe med venninner, gå tur, shoppe, lunsje hos venninner, ta hudpleie ol. Så skal prøve å fylle dagene mime meg positive ting. Så får vi hååååååpe at spira vil bo der i 9 mnd.

Håper virkelig at det nå går smertefritt for deg. Ikke grue deg for dette, de er sååå skjønne de sykepleierene, helt imponert. Bare spør meg hvis du lurer på noe..

Masse klemmer fra rugedamå

Hei snille, gode, gravide (!!!!) vennen min!!!

GRATULERER SOM RUGER VENNEN!!!

Klart jeg ikke forlater deg!!! Er du gal? ;) Trengte bare en bitteliten pause, så var jeg ved godt mot igjen.. Er enig med deg at vi har en deal på at vi får lov å stikke av litt hvis en kjenner en trenger det, men neste (eventuelle) gang skal jeg si ifra, ikke bare forsvinne.. Lover!!!!

9 egg ja, håper de får ut alle, men de tar vel alle uansett? I tilfelle håper jeg alle blir befruktet og superflotte.. :) men som sagt så mange ganger her inne, det holder med 1 gullegg så er vi i boks!

Så utrolig flott at du fikk 3 på frys, du har jo hele søskenflokken i boks nå! ;)

Håper virkelig jeg også får noen på frys, gjør liksom hele prosessen litt enklere hvis egget velger å ikke feste seg første gangen! Og så vidt jeg har forstått, så slipper en hele den hormonkarusellen om igjen også.. Iallefall et mindre løp hvis jeg har forstått det rett...?

Her i Haugesund er vi med godt mot, som nevnt tidligere merker jeg at dosen har økt med tanke på humøret, litt hissigere kan du si.. ikke jevnt over, men tåler mindre.. I morgen er det siste sprøyte for meg, eller på lørdag er det jo eggløsningssprøyta, men så er det gjort.. Syns tiden har gått fort, men et ørlite tilbakesteg ble det jo, men det går kjempebra nå!

Sjekka forressten vekta idag, hadde som frykta, gått opp 5 kg.. Ikke kjekt, reagerer tydeligvis på medisinene, men håper det stabiliserer seg og at hvis alt klaffer at jeg ikke legger på meg mer enn ved et normalt svangerskap.. Merker at folk undrer, og enkelte hinter litt.. Ingen som har spurt direkte om jeg er gravid, men de har nok lyst.. rimelig oppblåst mage kan man si..

1 dag igjen nå, så er det helg!! Skal bli deilig, har vært en tøff uke, og jeg er jo trøtt omtrent døgnet rundt.. he he..

Jeg og 2 venninner skal ha film-kveld på lørdag, så da dropper vi mannfolka, slenger oss på sofaen og riktig kooooser oss!!!

Blir sykemeldt mandag, tirsdag og onsdag.. Hvordan er det med deg? Skal du på jobb i morgen?? Jeg kommer nok til å se ann formen og eventuelt ta hele uka.. Vi får se.. Håper jo selvfølgelig å være frisk som en fisk..

Nå må du slappe av å kose deg masse, virkelig nyte det!!

Ps!! Du er klar over at du er gravid...? GRAVID!!! Hi hi!! :D

God varm klem fra

Halloen darling!!!

Tenk i morgen skal du i ilden!!! Det blir spennende!! Du kommer til å være temmelig susen imorgen av den morfinen, hehe. Ikke gru deg, prøv å slappe av så er det over på 10-15 min.Du kan glede deg til den lekre nettingtrusa du får på deg etterpå, skikkelig sexy:-). Ja det er jo kjempebra med 9 egg da!!! Det er jo perfekt. De tar ut alle som ser store og modne ut, tror de lot noen være hos meg for de var litt små og så hadde de fått så mange allerede. det er spennende dager dette fremover, skikkelig terror!!!

Her i Stavanger går det i ruging, det er jo en berg og dalbane!!! Det går fra håp til bekymring på 1 min.... Våknet idag med mensmurring og fikk noen kraftige kjøringer i magen, varte bare noen min. Men jeg ble kjempebekymra. Nå bare småstikker det i skjeden på en måte. vet ikke helt hva jeg skal tenke eller tro. Får håpe spira fester seg og at det er det som stikker. Irriterende å ikke vite hva ting betyr. Har hørt at folk har noe som heter festesmerter når egget fester seg i livmora, men vet ikke hvordan det føles. Så da ble det noen redselstårer, men er med godt mot igjen nå. Må bare vente tålmodig å se. Ikke lett!!!!!

Når det gjelder sykemelding kan det være godt for deg å ha hele uka fri, synes ihvertfall jeg. Formen har vært redusert. Men en er jo forskjellig. Jeg er sykemeldt helt til etter test og synes det er godt. I tilfellet det plutselig går galt så kan jeg bare være hjemme og grine, hehe. Men det er tøft psykisk denne venteperioden så godt å kunne tenke på seg selv. Men det er viktig å gjøre det som føles rett for DEG!!

Du må ha maaaaasssee lykke til i morgen. Krysser fingre for deg!!! Hold meg oppdatert!!!! Nå skal vi snart ruge sammen, jippi!

Klem

Heia vennen!!

Hvordan går det ruge-mor? ;) Håper alt er strålende og at egget har lagt seg riktig makelig på plass og bare koser seg og vokser!!

I morgen er det min tur ja, og jeg innrømmer at fram til nå har jeg grua meg litt, men satser på det går finfint..

Tok eggløsningssprøyta i går kveld, syns den var litt skummel, men gikk kjempefint! Merka ingenting til den, før idag.... Hadde som nevnt tidligere venninne-kveld, og skulle jo være riktig så koselig, begynte veldig bra med fjolling og latter, men endte (som så mange ganger før) med at vi diskuterer meg og mitt liv.. Eller jeg forsvarer meg, rettere sagt.. De syns liksom jeg er så "kul" og "crazy", som alltid gjør som jeg vil, tar aldri hensyn osv.. Så må jeg forsvare meg og styre på.. Igår gikk diskusjonen på hvor mange venner jeg har og hvordan jeg møtte de.. Hallo liksom! Hvorfor engasjerer det andre enn meg?! Endte iallefall med at jeg ble kjempelei meg og grein meg i søvn.. Idag har jeg vel grene omtrent halve dagen, alt er til å grine av.. Tårene bare renner, mistenker at den sprøyta har en innvirkning...

Syns iallefall det var fryktelig unødvendig å ta den diskusjonen 1,5 dag før jeg skal inn å hente ut egg..

Dette er venninner jeg har hatt siden jeg var en neve stor, vi er veldig forskjellige, men har holdt sammen i tykt og tynt.. Nå når jeg tenker meg om så diskuterer vi veldig ofte meg og mitt liv, de er ikke redde for å si hva de mener om det, mens jeg ALDRI kommenterer deres måte å gjøre ting på noensinne!!! Syns de kan være fryktelig kjedelige, men sier det ikke til de fordet, og hvis jeg føler jeg må si noe, så sier jeg det kun face to face, har ikke behov for publikum som må backe meg opp!!!

Så dette har i grunnen vært en drittdag!! Sorry for at jeg lesser det på deg, men måtte bare få ut litt frustrasjon!! Håper du forstår noe av det jeg har skreve i det hele tatt!!!! :)

Nei, nok om dette viss-vasset, i morgen er det egg-uttak og vi er et steg nærmere målet.. Hurra!! Fra onsdag ruger vi sammen!!!

Kjempegod klem fra hu i Haugesund så har grene hål i golvet i dag...

Kjære vennen!

Uff stakkars deg!!! For noen venninner!! Det var jo virkelig lite omtenksomt av dem og ta opp dette nå som du skal gjennom så mye styr stakkars. Høres ut for meg at de er misunte på deg?? Jeg har styrt unna noen av dem som jeg er redd skal såre meg eller som ikke gir meg noe i denne tiden, bare for å skjerme meg selv. Er med dem som er omtenksomme og bryr seg virkelig. Føler med deg vennen, ikke la dem knekke deg!!!

Nå er jeg spent på hvordan formen din er og hvor mange gullegg det ble?? Håper du har det bra og at du snart ligger hjemme på sofaen og slapper av. Spennende dager fremover nå, krysser fingrene for en søskenflokk i fryseren og et superegg i magen:-)

Tenker på deg!! Oppdater meg når du orker!

Stor klem rugemaskinen i sør

Hei vennen!!!

Nå ligger jeg å sløver på sofaen, er litt kvalm innimellom, men ellers er formen upåklagelig!!! Snille, deilige mannen min er ute å låner filmer til meg, så tror jeg forblir her på sofaen.. Egguttaket gikk kjempefint, synes ikke det var vondt i det hele tatt, måtte ta en morfin i tillegg når jeg kom, for jeg var for kvikk mente de.. he he.. men virka ikke den heller.. måtte le litt, men synes det gikk kjempefint! Syns det var verst når legen styrte på før an satte lokalbedøvelsen.. Fikk foresten en annen lege, som var veldig hyggelig og faktisk morsom!! :)

Iallefall... Fikk ut 6 egg..!! :) Syns kanskje det var litt lite, men som sagt så mange ganger før, det holder med et!! Er ved godt mot, og veldig spent for å ringe i morgen for å høre hvordan det ligger ann..

Har tenkt litt ang disse venninnene mine, tror nok også at det ligger litt misunnelse bak, de har og har alltid hatt et veldig A4 liv, mens jeg har vært mer rotløs, reist mye og opplevd masse morsomt. De har hatt 1 kjæreste hver i hele sitt liv, det har ikke jeg for å si det sånn.. Men nå er jeg lykkelig gift, og er omsider klar for å familie og den pakka..

Har bestemt meg for å heve meg over det, så kan de bare ha det så godt.. hi hi.. ;)

Der var mannen tilbake så slenger meg ned igjen i sofaen.. :) Kanskje jeg detter innom litt senere..

God klem fra

Hei igjen rugevennen min!

Håper formen fremdeles er tipp topp, og at du har hatt en flott kveld!!

Ville bare informere om at du har oppdatert feil liste når du har skrevet deg inn som ruger.. Den lista du har skrevet på (10.01.07 startet av ?? gjelder ikke) du skal bruke lista som er starta 20.01.07 startet av snøfilla..

Eh.. skikkelig viktig informarsjon.. eller ikke... hihi ;) kommer etter på onsdag..

Mase klem fra

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...