Gjest Skrevet 14. desember 2006 #1 Del Skrevet 14. desember 2006 tok en test i dag,og den var positiv!!!!! er litt uvirkelig enda,har ingen symptomer,går bare å venter på de jeg. Er det mange 30+ her inne? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
NewYorkMom_får_to_tette Skrevet 14. desember 2006 #2 Del Skrevet 14. desember 2006 Velkommen til oss, og gratulerer!!! Jeg er 32, og litt lenger ned paa siden er det en traad med de som er 30+. Vet du hvor langt du er paa vei? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 14. desember 2006 #3 Del Skrevet 14. desember 2006 er bare 4 uker,så det er ikke så lenge,har termin ca 25 august. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
NewYorkMom_får_to_tette Skrevet 14. desember 2006 #4 Del Skrevet 14. desember 2006 Saa koselig. Jeg testet ogsaa positivt da jeg var fire uker akkurat. Naa er jeg 8+5. Gratulerer igjen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fox`y Skrevet 14. desember 2006 #5 Del Skrevet 14. desember 2006 gratulere så masse og velkommen hit=O) Lykke til videre i svangerskapet.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ramløsa- nok en gang Skrevet 14. desember 2006 #6 Del Skrevet 14. desember 2006 Gratulerer og lykke til! Fint å se flere 30 + (selv om alder ikke skjemmer). Er forresten 9+1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Linda med babymagen =) Skrevet 14. desember 2006 #7 Del Skrevet 14. desember 2006 Hei og velkommen!! E egentlig helt ny her jeg også, har også termin i slutten av aug, ca den 25.....=) Er nettopp fylt 30 og venter da nå mitt tredje barn!!=) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 14. desember 2006 #8 Del Skrevet 14. desember 2006 Gratulerer med graviditeten!:-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 14. desember 2006 #9 Del Skrevet 14. desember 2006 jeg og har ca 25 august etter terminberegningen her. Har ikke gått opp helt enda,sitter og venter på alle symptomene. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå