Gå til innhold

Tilbake fra jm og ekstra sjekk på Ahus

Anbefalte innlegg

Nok en laaaaaaaaang dag! Først overtidskontroll hos jm. Lille i magen har det bra. TRANGT!!!!! Men fin hjertelyd. Symfysemål på 38,5....... hodet er IKKE festet og jeg er jo på overtid.

Hun syns derimot det var litt lite liv (selv om hjerteslagene var fine) så hun ringte Ahus for ekstra UL av morkake og navlestreng.

Har vært på Ahus 2 timer. Først lang UL. Alt fint. Målte henne til 3,8 ca. Hodet ikke festet (det visste vi jo....) Lå også med sånt apperat lenge. Også kom det mest spennende. Hun skulle tøye livmoren min. Jeg var kjempe spent da jeg ikke har trodd det har vært noe som helst modning pga bevegelig hode bla. (og ingen tegn til noe) Men, jeg er moden og har 2 cm (fingres) åpning!!! HURRA!! Ble kjempe glad selv om jeg kan gå lenge enda. Hun rørte rundt oppi der lenge. Litt vondt ja...... Men helt sikkert vært det! Hun tok på hodet til baby. Rart å tenke på!! Begynte selvfølgelig å stri blø, men det skal gi seg etter noen få timer!

Skulle ønske dette satt igang noe, men det tør jeg ikke håpe på....

Fortsetter under...

så bra at alt er bra med babyen da:) jeg har oxo blitt sjekket åpningen på men begynnte ikke og blø.. da var det oxo 2cm (fingres) åpning...

håper den lille kommer snart da:) masse lykke til:)

Tror det begynte å blø fordi hun sa at hun tøyde meg (eller sikkert livmora) hun roterte rundt og rundt og rundt! LEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEENGE.

Krysser fingrene her! For deg også da! Ellers har gubben bestilt Lakserolje til meg som kommer i morgen.... :-)

Annonse

haha, jeg får forte meg å svare da! Jeg er "bare" 2 dager over UL termin men 6 dager over menstermin som vel egentlig er den riktige..... sånn sett....... Føler jeg da! Vet når unnfangelsen skjedde. :-)

Er det stripping legen gjorde på meg i dag tro? Den røringa oppi der?? Hun lå liksom over meg i senga mellom bena mine og rørte rundt... (herregud) Hun viste meg med fingrene hvordan hun gjorde det. Hun skulle utvide åpningen min sa hun! :-)

Håper deg skjer noe også, men tør ikke håpe for mye....

Nordkvinne: håper det ikke tar for lang tid før det skjer noe av seg selv....

Jeg skal tilbake til jm 20 des...... (HÅPER JEG SLIPPER) og da bestiller hun overtidskontroll på Ahus....... så gud vet når det blir..... 14 dager over er jo midt i romjula...... men men....

Annonse

Jeg blødde hele kvelden og natta og hadde mye vondt. Det var ikke mye blod, mer som blod og slim (litt ekkelt, beklager). Dagen etter sluttet jeg å blødde og hadde ikke vondt, men hadde mye utflodd og slimproppen gikk på kveld. Dagen etter fortsatt jeg med mye utflodd og vannet begynte å gå på kveld. Riene kom nesten samtidig.

Jeg var kjempe skeptisk siden det tok ganske langt mellom stripping og fødselen, men sånn er det for mange. Jeg håper at du føder snart!

Det er litt skummelt å håpe for mye.... :-) Det er mer blod og slim som kommer nå. (blir mye detaljer her inne men...)

Og i kveld skal vi ha sex igjen! :-) jada, ikke så romantisk, men jeg MÅ MÅ MÅ ha de dyrbare dråpene!! ;-) Stakkars mann....-

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...