Gå til innhold

Hva mener dere med "nedpress "

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er annengang, men føler meg som førstegangs :) Er 7 år siden sist....

Lurer litt på om noen kan prøve å forklare meg hvordan dere kjenner det dere betegner som nedpress?? Får fryktelig vondt i underlivet tre til fire ganger om dagen.Stikninger og smerter. (disse smertene kommer når jeg står /går, ligger, og sitter. Altså så er det ikke noen spesiell stilling som framprovoserer det). Er det dette dere mener med nedpress? Eller er nedpress noe helt annet? Og hva er da de smertene jeg får?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har forresten termin 17 jan

Skrevet

Det føles rett og slett ut som om babyen kommer ut.

Føles på en måte som om man må på do å gjøre nr 2.

Skrevet

Det høres ut som hodet til babyen din holder på å feste seg. Har de samme symptomene selv. Jeg har kun 16 dager til termin.

Skrevet

Ok, men er det ikke ganske unormalt at barnet fester hodet sitt hos andregangsfødene da? Mitt første barn hadde ikke festet hodet han heller når jeg kom inn med rier 10 dager på overtid.

Skrevet

jeg har de samme stikningene.og både jordmor og legen har sagt at dette kommer av at babyen ligger å gnisser med hodet oppå noen nervetråder.var hos legen på kontroll i dag igjen,og hodet har ikke festet seg ennå heller...gjør ofte ikke det på 2.gangs før ved fødsel.altså når en har begynnt å få rier..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...