Gå til innhold

Hva er det med dere?!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg kan ikke holde munn lengre.. Sitter her og leser innleggene... Blir helt opprørt av alle de som skal hakke på og rett og slett mobbe de som sliter med å slutte å røyke.. Hva er det med dere? Her er vi alle kvinner og vi er gravide, skal vi ikke da heller støtte hverandre? Hvis du ikke har noe positivt å si så bør du rett og slett holde kjeft. Jeg synes virkelig synd på dere mobbere, dere må mangle noe vesentlig i deres eget liv siden dere må rakke ned på andre og få dem til å føle seg helt elendig. Stakkars barn som får mødre som dere, som mener dere har rett til å hakke på andre og at dere er helt fantastiske mnnesker som ikke gjør noe galt, Hva slags samfunn er det dere er med på å skape? Fordommer! Skam dere! Litt av et eksempel dere setter... Voksne kvinner.... Jeg sluttet selv å røyke for 3 mnd siden og er kjempestolt av det, alle gjør vi så godt vi kan og det minste vi kan gjøre for hverandre er å vise litt forståelse og empati ( det er selvsagt ikke så lett hvis man ikke er rustet med disse egenskapene). Skjerp dere!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er helt enig med deg. Å kalle folk for tjukke i huet er vel i det meste laget kanskje. Dårlig nettvett vil jeg si! Har en liten mistanke om at noen av de som legger inn innlegg her på "røykedebatten", kanskje ikke har slitt med det samme problemet selv......

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...