KristineMed2Sønner<3 Skrevet 14. desember 2006 #1 Del Skrevet 14. desember 2006 Idag begynte jeg å blø..Jeg hadde "heldigvis" ikke kommet langt i svangerskapet, var 4 uker å 4 dager på vei..Jeg og kjæresten ble kjempe redde, å fikk dratt til Volvat,et medisinsk senter, å pratet med en kvinnelig lege..Vi fikk da vite at jeg mest sansynelig har begynt å abortere.. Dette var en utrolig trist melding å få, pga. vi hadde akkurat fortalt vår familie om graviditeten. Vi som virkelig hadde begynt å forberede oss, å styrke oss på at vi skulle klare dette, selvom vi begge er veldig unge..Jeg er 15 og min kjæreste blir 20. Smertene er sterke, både fysisk og psykisk..Dette er grusomt for oss alle..Men "fosteret" var nok ikke friskt, så da støtet kroppen det ut..Sånn sett er jo kroppen utrolig laget.. Vi skal på sykehuset til Onsdag for å ta ultralyd,så vi er sikkre på at jeg i det hele tatt har abortert, å da at alt er ute.. Jeg følte bare for å skrive dette, å dele dette med dere andre som også kansje har opplevd det samme.. Men nå vet vi hvertfal at vi kan lage barn! For å se posetivt på det! Så dette vil ikke hindre oss i å prøve igjen, når sårene er leget..Å vi håper da på å føde ett friskt barn,som vi kan elske og vise vår kjærlighet til.. Del gjerne deres historie.. MVH. ett trist par..<\3 Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/7462083-idag-spontan-aborterer-jeg/
Lykketrollet 42pp, 15pp e. MA Skrevet 14. desember 2006 #2 Del Skrevet 14. desember 2006 Hei Kristine 91 Syns ikke du skal ta sorgene på forskudd jeg.... Har en venninne som blødde syyyykt mye hele de 4 første mnd og legene sa flere ganger at de trudde hun mistet, men hu har en skjønn liten pjokk i dag som er frisk og fin. Det du burde tenke på er din lave alder, både med tanke på skolegang, fritid o.l. Sier ikke dette for å ødelegge gleden for dere, men trur alt har en mening og dersom dere nå faktisk mister kaaan det være en mening me dette også... Vil ihvertfall anbefale deg å ta det helt med ro, selvom legene sier at det ikke hjelper når du er så tidlig på vei, gjør det faktisk det! Ha du blødd mye klumper å sånn...? (vet jeg ber om "ekle" detaljer her, men prøver å hjelpe deg litt:) Stoooor klem og masse lykke til fra meg... Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/7462083-idag-spontan-aborterer-jeg/#findComment-7462272
KristineMed2Sønner<3 Skrevet 14. desember 2006 Forfatter #3 Del Skrevet 14. desember 2006 Hei MA - ikke mamma ! Takk for innlegget. Ja, de sa de ikke kunne være 100%sikkre, men at det var nok det som skjedde.. Nei, er ikke klumper.. Rent blod..som en vanlig mens. Men er veldig kraftige smerter, sånne slags "knipe" følelser.. som det blir når livomoren støter det fra seg.. Men får se på ultralyd til onsdag, å se om det er noe der.. Vet ikke om vi tør å håpe noe serlig.. Uff...Vanskelig dette.. Klemmer<3 Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/7462083-idag-spontan-aborterer-jeg/#findComment-7462332
Lykketrollet 42pp, 15pp e. MA Skrevet 14. desember 2006 #4 Del Skrevet 14. desember 2006 *Sender en trøstende klem og krysser alle kroppsdeler* (ser faktisk ut som et åttetall nå! Skjønner at dette er forferdelig vanskelig for deg! Men jeg kan trøste deg me at så lenge det ikke er no klumper, har heller ikke noe kommet ut! Selvom dette er så og si umulig, så prøv å slappe av både i hodet og kroppen frem til ul, sett på en film og få typen til å poppe popcorn eller no;) Det er VELDIG viktig at du ikke stresser kroppen din nå, så derfor anbefaler jeg deg også å slutte å lete etter innlegg til folk som har missta å sånn, for det hjelper deg ikke nå uansett. Men er det noe jeg kan hjelpe deg me eller no, så legg meg til [email protected] Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/7462083-idag-spontan-aborterer-jeg/#findComment-7462391
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå