Gå til innhold

Ringte inn mens i går for mitt første ivf-forsøk

Anbefalte innlegg

Skal begynne å spraye 1/1-07, uttak uke 5. Nå som jeg nok en gang har blitt skuffa over å få mensen, kan jeg faktisk si jeg gleder meg til ivf. Om ikke annet så for å få vite om eggene er i orden og lar seg befrukte!

Jeg skal prøve å nyte tiden frem til januar som det var mine siste dager i frihet, for etter det blir det vel en emosjonell karusell av en annen verden.. Jeg kan ikke se for meg hvordan det kan bli værre enn til nå, men jeg er helt sikker på at det blir det.Jeg må øve meg på å tenke positivt frem til jeg er i gang!

Hvem andre er det som skal i gang i januar?

Fortsetter under...

Lykke til!! Det går nok så fint.

Selv fryktet jeg det værste og litt til, men har fått en gledelig overraskelse. Har ikke merket noe til bivirkninger.

Faktisk hjelper det veldig på at jeg har overlatt kontrollen til andre nå. rent psykisk.

I morgen skal jeg på min første UL i mitt første ivf-forsøk. Og jeg gleder meg veldig. Det er litt som du sier; det skal bli godt å få vite litt mer.

Personlig prøver jeg å ikke ha for mye forventinger til første forsøk og heller tenke at med dette forsøket får vi kartlagt litt mer om vår situasjon (vi er såkalt uforklarlig barnløse).

Kos deg i julen!!

klem

Så utrolig spennende :-)

Jeg skal selv ringe inn mensen i januar og bare håper den kommer når den skal, var litt forsinket denne månenden. Sprayingen begynner vel ikke da før i februar.

Vi gleder oss begge (min samboer og meg) til å bare komme i gang, da er det noe som skjer, prøving har vi jo gjort på egenhånd i to år og er ikke særlig motiverende lenger.

Nyt julen og gleder meg til å følge med på deg

Hei hei!

Jeg også skal i gang med mitt første ivf i januar! Jeg også gleder meg veldig til å endelig komme igang, selv om jeg også gruer meg litt til alle hormonene og sprøytene:) Men dersom det kommer en baby ut av det, så er det jo verdt det! Jeg venter mensen en av de første dagene og da skal jeg ringe inn! Synes bare det å ringe inn er fryktelig spennende:) Hehe! Regner m å begynne m spray ca 6 januar, også er jeg satt opp til uttak i uke 7. Blir litt lengre spray på meg pga at samboer ikke er hjemme før uke 7! Så da får vi håpe at vi lykkes alle her inne på bim!

Masse lykke til!

Annonse

Så koselig med så mange svar! Det setter jeg pris på. Det er så fint at det er flere av oss som skal igang på nyåret, vi får utveksle erfaringer og humørsvigninger med hverandre;o)

Jeg ønsker alle sammen, både gamle og nye prøve(røre)re, lykke til fremover. Og en fredfull førjulstid :D

Vi høres!

Klem fra

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...