Gå til innhold

Angelina*2pp - er dere på tur nedover snart?

Anbefalte innlegg

Hei. Da har vi vært hos gynekolog i dag og fått vite at jeg har stor og flott eggløsningspose og eggløsning rett rundt hjørnet, mest sannsynlig i løpet av det neste døgnet:) Har tatt en eggløsende sprøyte, så nå bør det jammen løsne;) Tur nr 2 er nå bestilt til i morgen! Denne gangen blir vi over til lørdag. Ble faktisk billigere, og mindre stress. Kanskje får vi handlet litt julegaver også:) Hadde vært moro om dere også reiser nedover nå. Si fra, så kan vi kanskje treffes der nede.

Nå begynner kriblingen i magen igjen!

Fortsetter under...

Heisann!!

Hvordan fikk dere tak i sånn eggløsnings sprøyte?? Har dere en veldig god lege eller? Vår lege vil ikke hjelpe oss med det, og mener at vi skal klare dette på egenhånd.. sukk..

MEN; Turen går nok nedover i morgen tidlig gitt, for testen ble faktisk positiv i kveld!! Hadde kveldsvakt, og tok med meg en pinne på jobben.. ha ha.. For jeg SKULLE ha den positive testen! :-)

Vi skulle ha treftest, hadde vært morsomt! :-) Men nå drar vi så tidlig som halv seks hjemmefra, så vi får liksom ikke snakkes? Jeg får ikke sove, jeg er så spent.. Skulle ønske jeg ikke ble så påvirket, men det er vanskelig å ikke bli det! :-) Men jeg skal prøve å legge meg nedpå nå!! Så jeg får kommet meg opp i morgen! :-)

Åååå Så spennende!!! Dere ser vel kanskje ikke denne meldingen før dere kommer hjem. Hvis dere skulle være i nærheten av internett er vi ferdig inseminert i fem tiden.

Vi har samme nick på Gaysir, så hvis dere leser dette kan dere jo legge igjen et mobil nr der. Sjekker gaysir i løpet av dagen.

Lykke til med graveringen!!!

Angelina:

Når det gjelder eggløsningssprøyte så tror jeg det er bare gynekologer som skriver ut det. Min fastlege kunne i allefall ikke skrive det ut til meg, sa jeg måtte spørre gyn, og det tror jeg kommer av at de skal sjekke at det er et egg og ikke flere som modnes.

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...