sjettejuli Skrevet 14. desember 2006 #1 Skrevet 14. desember 2006 hva tenker dere om uttalelsene der?
ma♥med 2 små jenter♥ Skrevet 14. desember 2006 #2 Skrevet 14. desember 2006 Æsj, fikk ikke med meg det, jeg... ;/ Hva gikk det ut på i korte trekk ?
sjettejuli Skrevet 14. desember 2006 Forfatter #3 Skrevet 14. desember 2006 det ble sagt: -ingen alkohol frem til barnet er seks uker -ingen PÅVIST skade ved et glass eller to, men greit å vente litt med amming -hvis mor er på julebord og far forgjeves forsøker å gi mini flaske, kan hun amme når hun kommer hjem uten at det er noen krise for barnet Det er jo ikke akkurat politikken her inne...
Gjest Skrevet 14. desember 2006 #4 Skrevet 14. desember 2006 og fikk barnet mm med promille i nesten hver dag kunne de bli treige i utviklinga
Amabolla Skrevet 14. desember 2006 #5 Skrevet 14. desember 2006 Her inne er det mange 1000 forskjellige mennesker som har sine meninger. Hver mamma må gjøre det hun mener er best for sitt barn. Jeg er enig med det som ble sagt på God morgen Norge. Mener det var dette legen sa til meg på H.stasjonen også.
hebbe lille å junior Skrevet 14. desember 2006 #6 Skrevet 14. desember 2006 personlig mener jeg at det ikke er nødvendig med glasset med vin ,npr man skal amme 30 min etterpå.de gangene jeg drakk alkohol ventet jeg alltid med å amme frem til jeg visste at alkoholen var ute av kroppen.hadde ikke lillegutt tatt mme,så hadde jeg heller ikke drukket.men dette var MIN måte
ma♥med 2 små jenter♥ Skrevet 14. desember 2006 #7 Skrevet 14. desember 2006 Ok Er faktisk helt enig i alt det der! Tror ikke man skal bli helt hysteriske, så hadde pappaen strev med flaska hjemme mens jeg var på julebord- tror jeg det hadde vært bedre å amme enn at hun ikke skulle få noe! Men sman bør jo selvsagt helst unngå å amme etter alkoinntak.
så var vi 4 Skrevet 14. desember 2006 #8 Skrevet 14. desember 2006 Synes det er litt uprofesjonelt av han å si det siden ingen vet når grensen går for hva hvert enkelt barn tåler.og selv om det er snakk om promiller som er i blodet er det likevel ikke særlig bra for babyen. Personlig synes jeg alkohol passer best når du ikke har en liten baby som skal ha mm, jeg har holdt meg unna det mens jeg var gravid og jeg har ikke noe behov for å leke med skjebnen nå når jeg har blitt mamma. Men de som vil drikke klandrer jeg ikke altså, vi er alle voksne mennesker som bestemmer selv
7 oktober- ble mamma 6 okt=) Skrevet 14. desember 2006 #9 Skrevet 14. desember 2006 jeg er vel enig i det som ble sagt jeg også på sett og vis.. men man bør vel venne barnet til flase før man drikker? da blir det ikke noe problem for pappan å mate;) det er min mening;) hvis jeg tar et glass vin venter jeg 2,5-3 timer med å amme..dobler hvis jeg tar 2 glass;)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå