Gå til innhold

Hva får deres små til jul av besteforeldrene?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tuppa her får stokke tripp trapp stol, og noen leker..

Skrevet

av mine foreldre får han fischer price learning homeog et akebrett, og av svigers får han troll vinterdress

Skrevet

Vet ikke jeg. Får vel kanskje noen småting fra Thailand hos mine for de er der i jula og av svigers blir det vel kanskje noen sokker og litt annet smått. Vi er ikke vant til så store julegaver.

Skrevet

Hun får penger, to små stoler (ole brum og nasse nøff)og et lite bord , og fischer price little small people, + noe vi ikke vet om. Mine foreldre er skilt, så hun har liksom 3 par besteforeldre.

Skrevet

Det finner vi ut på juleaften.. Aner ikke hva dem ha kjøpt, og syns det er veldig spennenede å ikke vite.. Eneste jeg vet han får er gyngehest av min farmor - for hun klare ikke holde munn...

Skrevet

Det vil jeg vel ikke vite!

Men av bestefar blir det nok den størrste leken fra butikken og fra bestemor noe fornuftig!

Skrevet

Veit ikkje. Det er jo ungane sine presangar som er det gøyaste når ein har blitt foreldre, så eg vil heller ikkje vite noko før julafta :o) Men eg veit at pappa har bestilt Postmann Pat-dvd på nettet, etter lillegut såg barne-tv før første gong då han var på besøk der. (Han sat heeeilt hypnotisert og kom med eit "br-r-r-r" kvar gong bilen kom til syne, og eit "meeeee" når pusen dukka opp - og det er jo forholdsvis ofte ;-p)

Skrevet

Er egentlig litt kjedelig å vite, men mamma måtte si det så ikke vi kjøpte det.

Mamma og pappa har kjøpt langrennski pakke. Svigerforeldrene mine blir det vel noe hun har fått gratis når hun har bestillt fra yves å kanskje noe strikket...

Skrevet

Aner ikke! Men vi har gitt beskjed til familie at vi helst ønsker klær. Orker ikke et hav av leker. Ellers var jeg på bokhandelen i går og kjøpte gave til lillegutt; boken om den lille larven aldrimett! Den er så skjønn!

Skrevet

Må bare si at jeg ville heller helst ikke vite, men de ville at vi skulle kjøpe den så det ble riktig. Jeg sa til mannen min at det kan da ikke bli feil med en trehjulssykkel. Jeg har da ikke mer peiling enn andre, men, men...tanken er jo god.

Skrevet

Jeg aner ikke.. Men svigemor har som vane å kjøpe sånn super upraktiske ting. Er kjempe koselig å få, og så utrolig nydelige gaver. Men jeg får helt vondt når tulla får pels jakke til 1800 kroner som hun kanskje får brukt 3 ganger.. Jaja tenker jeg.. godt det ikke er mine penger.. Men så begynner jeg å tenke på alt det andre vi trenger til tulla vår og som hun heller kunne brukt pengene til.

Fler som har det slik?

Skrevet

Av mine foreldre har jeg fått 500 kr og merkelapper til julegavene ferdig utfylt. De ville at jeg skulle kjøpe selv noe som gutten min trenger eller ønsker seg!

Av farmor og farfar aner jeg ikke hva han kommer til å få, men jeg tviler ikke på at han kommer til å få alt for mye derifra!

Skrevet

Dem får klippe kort til svømmehallen her, 10 klipp hver til 1000 kr hver.

Er sykt dyrt å gå i svømmehallen syns jeg.

Er jo kun 6 mnd og 21 mnd så det blir slik at klippene går til oss slik at vi kan ta dem med i svømme hallen. dem får også 1000 kr til hver bursdag slik at det går også inn i svømmebudsjettet.

Er kjempe flott gave syns vi da !

får nok en liten ting utenom til å åpne opp også.

Hva dem får av svigers vet vi ikke før julaften.

Skrevet

lekekjøkken, dukkevogn,brodert adventskalender, og flere små presanger som jeg ikke vet hva er...

Skrevet

vi får ikke vite julepresangene til lillegutt vi:) så det blir spennende og se:)

Skrevet

Av mamma og pappa får hun i alle fall lekekjøkken og koppestell i år.. Vet hun får mer også, men aner ikke hva.. Mamma vil ikke si hva mer hun har kjøpt.. Av svigers får hun ny dukkevogn og dukke i år..

Skrevet

En barne god stol fra bohus og caprinos samle dvd fra mormor og morfar, 2000kr i fond fra svigerfar og myke pakker fra farmor

Skrevet

Hos mamma får lillegutt brio togsett og hos pappa får han et parkeringshus og brio tunnel. Lillepia får klær hos dem begge da hun bare er 17 dager:-)

Vet ikke hva dem får hos svigers:-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...