Kobra Skrevet 14. desember 2006 #1 Skrevet 14. desember 2006 Siste arbeidsdag i min uke....DEILIG!!! Nå skal jeg først rydde huset så skal jeg bare slappe av!!!! =)
Nutmeg Skrevet 14. desember 2006 #2 Skrevet 14. desember 2006 Hei du! Heldiggris! 1 dag igjen for meg. Er skikkelig klar for helg! Hvordan er formen?
attpåklatt!! Skrevet 14. desember 2006 #3 Skrevet 14. desember 2006 Oj, nå måtte eg skikkelig tenke her... om det var fredag allerede?? Hehe.. er litt i min egen verden nå før jul.. og ikm!! Godt du har helg nå!! Kose deg masse og la egget feste seg.. hihi!! Skal jobbe i helgen eg da.. men det går bra! Alt går når en er innstilt på det.. To vakter neste uke og, så er det ikke bare helg for meg, men jul!!! Åååå, så eg gleder meg!! Klemmy!!
Kobra Skrevet 14. desember 2006 Forfatter #4 Skrevet 14. desember 2006 Heisan dere to =) Så koselig å høre fra dere!!! =)=)=) Blir jeg glad! Ja, deilig med helg nå ja...får besøk av mamma imorgen, de bor ca 20 mil herfra, så det er jo ikke så ofte vi ser hverandre!! Skal til de i romjulen da! Gleder meg kjempemasse!!!! Ja, håper egget fester seg...tempen har iallfall steget masse (synes jeg) Dere kan jo ta å se på charten min =) Kjenner jo så masse allerede..hehe...men det er vel for tidlig??!!! Murringer, luft i magen, må tisse MASSE!!!! Opp hver natt faktisk! Ikke normalt for meg da! =) Føler meg annerledes og...men det kan jo være hormonene og bivirkninger som ligger igjen etter all medisinen....ikke vet jeg... Attpåklatt: Du får ha en fin helgevakt!!! =) Nutmeg: Kos deg i helgen du og =) *Klem klem*
Kobra Skrevet 15. desember 2006 Forfatter #5 Skrevet 15. desember 2006 Hmmm..idag sank tempen seg masse!!!! er alt håp ute da??? Eller er det normalt med sånne svingninger?? Hvordan er formen idag da?? Her er det det samme...må tisse masse, gassy (hehe), har ikke kjent noe stikninger i magen den siste dagen da....dårlig tegn?? Uff...blir nesten gal mellom el og ikm!!!! Hihi... Ha en flott dag jenter!! *Bamseklem*
attpåklatt!! Skrevet 15. desember 2006 #6 Skrevet 15. desember 2006 Ååå, en bamseklem!!! Koselig... Har ikke peiling på det der temp-greiene.. sorry!! Magen er litt urolig i dag, men ikke sånn som i går... hehe! Perioden mellom el og ikm er litt spesiell ja... hehe! Godt der jul og... Synd vi ikke har jule-vær!! Ønsker deg en flott dag og helg!! Krysser og håper for deg!! Klemmer til deg!
Nutmeg Skrevet 15. desember 2006 #7 Skrevet 15. desember 2006 Heisann:) Jeg er totalt uvitende når det gjelder temping, så kan desverre ikke hjelpe. Beklager:( Dag 35 i syklusen og jeg er en en smule hissig. Hormoner, gøy for hele familien! Et tegn på at tr er på vei? Håper ikke det:) Ellers ingen symptomer av noe slag. Skal du gjøre noe koselig i dag?
Kobra Skrevet 15. desember 2006 Forfatter #8 Skrevet 15. desember 2006 Hei hei =) Jeg rydder hus idag!!! Venter bare på moppene i vaskemaskinen sånn at jeg kan bruke de om igjen... Har laget karameller idag...nam nam...vart litt kvalm ja, spiste jo opp restene i gryta!! Hihi... Kjedelig med alt regnet ja!!! Sukk....er ikke i julestemning, selv om de fleste julepakkene er kommet i hus, julebaksten er begynt på...alle julelysene ute.... Men men....godt det ikke er glatt ute iallfall! =) Ha en flott dag dere to =)=)=) Klem klem klem
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå