*littlå* Skrevet 14. desember 2006 #1 Skrevet 14. desember 2006 Noen som vet hvor lenge før jeg bør kontakte dem for å avtale dette? Har termin 14.02.07 og skal føde på SUS
revehalen Skrevet 14. desember 2006 #2 Skrevet 14. desember 2006 Dersom du har vært til ultralyd på sykehuset, får du automatisk innkallelse i uke 36 (tror det va da eg fikk...) Men hvis du har vært på ultralyd hos privat jordmor/lege, må du ringe inn selv. Da er det jo bare til å ringe å høre med di:)
*littlå* Skrevet 14. desember 2006 Forfatter #3 Skrevet 14. desember 2006 Jeg var på UL hos privat gyn. Så da får jeg bare ringe og avtale med dem. Takk for hjelpen ;-)
MKS mor til 2-tette Skrevet 14. desember 2006 #4 Skrevet 14. desember 2006 Hei, Har termin 18/1, og skal også føde på SUS... Fikk innkallelse fra sykehuset for en uke siden, og skal preregistreres i morgen... går nå i uke 36. Så du får nok innkalling, men hvis ikke så ring selv i uke 36.
Maisie Skrevet 14. desember 2006 #5 Skrevet 14. desember 2006 Hva er det man skal innskrives for? Har ikke sykehuset det de trenger av opplysninger da? Har jo vært der på ultralyd, så de vet hvilken termin jeg har, og verken lege eller jordmor har nevnt noe om dette.
*littlå* Skrevet 14. desember 2006 Forfatter #6 Skrevet 14. desember 2006 ok. men var du på UL også på sykehuset ? Jeg valgte Braut i Sandnes til UL, og da trodde jeg ikke jeg var inne i systemet på SUS..
Augustspire=) Skrevet 14. desember 2006 #7 Skrevet 14. desember 2006 hei!var på journalskriving i dag jeg,,jeg går til Dr.Braut og fikk beskjed av jordmoren der at jeg skulle ringe sykehuset i rundt uke 30 for å avtale tid for journalskriving,.
*littlå* Skrevet 14. desember 2006 Forfatter #8 Skrevet 14. desember 2006 Glimmrende. Er i uke 31 nå, så kanskje jeg får ta en telefon inn til SUS imorgen og avtale tid. Var det mye som skulle ordnes? Hadde du med mannen inn ?
Augustspire=) Skrevet 14. desember 2006 #9 Skrevet 14. desember 2006 ja gjør det:) Nei tok en halvtime ca. Gikk igjennom forskjellige spørsmål ang. sykdommer o.l.,om jeg kunne tenke meg smertestillende og evt hvilke,fortalte hva som skjedde når vi ble lagt inn osv. Skulle og få visning på en annen fødestue enn den vi satt i,men det var opptatt på alle rom... Samboeren va på jobb så det gikk ikke:/
rødhette* Skrevet 14. desember 2006 #10 Skrevet 14. desember 2006 Noen sykehus har slike samtaler, ahus har ikke.
Gjest Skrevet 14. desember 2006 #11 Skrevet 14. desember 2006 Jeg skal på journalskrivning og omvisning på fødeloftet i morgen.Er i uke 34 nå.Spent :-)
Augustspire=) Skrevet 14. desember 2006 #12 Skrevet 14. desember 2006 ja ganske spennende...:)gikk liksom opp for meg at det faktisk nærmer seg veldig nå..er også i uke 34. mens jeg satt og ventet på å komme inn kom det ei som var riimelig fødeklar og som skulle innlegges,må innrømme at tankene begynte å svirre da ja!hehe..blir godt og få det overstått:)
Gjest Skrevet 14. desember 2006 #13 Skrevet 14. desember 2006 huff ja håper jeg slipper å høre masse smertehyl.. hehe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå