Gå til innhold

Leeah...


HW & MW + nr3

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hei... Ble sendt direkte til syhuset ja... hehe satt å med gråten i halsen da jeg snakket med legen..

 

På ul kunne legen bare se en liten svart prikk.. som enten kunne bety at jeg var mye mindre på vei eller at spiren var død... hun hørtes ikke så veldig optimistisk ut og hcg nivået fra mandag var bare på 450 ca..

 

Hun var også bekymret for svangerskap utenfor livmoren..

Så hun testet progroston og hcg.. får svar i morgen.. ellers må jeg vist bare vente på at spiren skal komme ut som blødning... helt skrekkelig å måtte gå å vente på noe sånt da.. holder på å grine meg i hjel av og til..

 

har ett pitte pitte lite håp i hjete mitt enda... tok en grav test nå nettopp.. den ble veldig positiv.. tenkte siden hcg var så himla lav burde den enten være helt borte eller mye mer til nå.. men det er vel bare ønsketenkning...

 

Mannen er i nordsjøen han vet ingenting ennå.. gruer meg til å snakke om det over telefon i kveld.. uten å kunne krype inn i armene hans å motta trøst..

 

Off.. snufs.. ble mye dette.. vert en laang og trist dag.. :( kjekt at du tenkte på meg.. betyr faktisk veldig mye.. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff stakkar, jeg føler veldig med deg.. Den ventetiden og usikkerheten er helt forferdelig... Og i tillegg å være alene om det skjønner jeg at er tøfft for deg....

Men skjønner du enda har et lite håp! Jeg krysser fingrene for deg å håper alt går bra!!!

Stor klem!

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...