Gå til innhold

Noen med baby på ca 2 måneder som får mme?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Mi får kun mme å jeg føler hun drikker så enormt mye. Jeg lager 9 dl i døgnet, det blir ca 140 ml i hver flaske fordelt på 7 flasker. Hun drikker nesten opp hver gang å krever mat minst hver 3 time av og til etter 2,5 time. Hun god og rund men ikke for rundn (tror jeg).

Hvor mye drikker/drakk deres små da de var 2 måneder?

Jeg gir collett å i forhåld til hva som står bakpå der så drikker hun 2 dl for mye å to måltider for mye hver dag...

vet det er forskjellig fra barn til barn men 2 dl mer enn det som er veiledene er vel litt mye?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

når hun var 2 mnd så hadde eg vell akkuratt begynt å gi henne 800 ml

hvor mye veier hun? Visst hun følger kurven greit er det jo ingen problem, det som står bakpå er jo bare veiledende.

mellom 2-3 mnd så hadde hun noen dager der hun drakk opp mot 900 ml. nå er hun 3.5 mnd og drikker 800-850 ml

Skrevet

De målene på esken er bare veiledende. Om du har en stor jente så vil hun nok spise mer. Har selv en pode som ofte vil ha litt ekstra. Siden han i tillegg fikk litt hard mage av mme selv om han fikk malt, så har jeg løst det ved å fylle på ekstra vann i hver flaske. Han får den mengden pulver som er anbefalt pr døgn, kanskje litt mer og, men melken blir litt tynnere men det ser ikke ut til at det gjør han noe. Poden blir mett og god og han har ikke hatt hard mage en eneste gang etterpå. Bare gi jenta di melk til hun blir mett du:o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...