Anonym bruker Skrevet 14. desember 2006 #1 Skrevet 14. desember 2006 Jeg bruker foodprocessor, men da blir den så innmari finknust.... trenger jo tyggemotstand...
Beama Skrevet 14. desember 2006 #2 Skrevet 14. desember 2006 skviser den bare litt med gaffel jeg... noen ganger ikke i det hele tatt... kommer ann på hva det er og om jeg skal mate henne heller om hun skal plukke i maten selv... Snuppa er 10 mnd.. og har ikke noe problemer med klumper da.. hun tygger og svelger...
Anonym bruker Skrevet 14. desember 2006 #3 Skrevet 14. desember 2006 men hva med f.eks kyllingfilet?? tygger hun det og...? min har bare 2 tenner, tygge kjøtt med gommene er vel ikke så lett??
Beama Skrevet 14. desember 2006 #4 Skrevet 14. desember 2006 Aldri gitt henne kyllingfilet.. men tror jeg vill skjært det i ørsmå biter.. det gjorde jeg med svinekjøtt.. og det spiste hun... utrolig hva de klarer å tygge med gommene. Men er vel best å bare prøve seg fram.. alle er forskjellig.. min har 5 tenner nå.. men kan ikke se at hun bruker de når hun spiser..
Gjest Skrevet 14. desember 2006 #5 Skrevet 14. desember 2006 maten blir grovknust med gaffel når hun får noe vi spiser
Randi86*Salt og Pepper' Skrevet 14. desember 2006 #6 Skrevet 14. desember 2006 Bruker stavmikser for da blir det fortsatt en del klumper i maten. Ellers bare skviser jeg det med en gaffel. Jentya vår har 7 tenner men hun bruker ingen av de til og tygge med, hun tygger med gommene på siden, er kun de fremste tennene hun har fått.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå