Anonym bruker Skrevet 14. desember 2006 #1 Skrevet 14. desember 2006 noen som har hvert hos tannlegen og borra når de er gravide....
Anonym bruker Skrevet 14. desember 2006 #2 Skrevet 14. desember 2006 hei har ikke vært det selv, men hvis du lurer på om det er farlig, så er svaret nei. men hvis du ikke har tannverk eller noe problemer med det, er det ikke sikkert tannlegen vil gjøre det før etter babyen har kommet ut. for de må jo helst ta et røntgen bilde, og det er best å la vær når man er gravid. man får slike beskyttelses kapper som er for gravide, hvis man må. men de venter helst hvis det ikke er noe hast. surrete svar, men du skjønnte sikkert poenget mitt:-)
candymams Skrevet 14. desember 2006 #3 Skrevet 14. desember 2006 Er jo helst når en har tannverk en oppsøker tannlege da....til svar til anonym. Jeg har måtte gå til tannlege tre ganger så langt pga. tannverk og har rotfyllt to av gangene. Og røntgen skal en jo være forsiktig med i svangerskapet, men et røngten bilde eller to er ikke farlig har jeg fått beskjed om av tannlegen min. Hadde det vært snakk om dagelig eller hyppig er det klart det ikke ville være bra.
kose endelig mamma Skrevet 14. desember 2006 #4 Skrevet 14. desember 2006 hei. jeg har vært å borra mens jeg er gravid, men de gir helst ikke bedøvelse. så da fikk jeg ikke det
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå