Maja☆ Skrevet 14. desember 2006 #1 Skrevet 14. desember 2006 Har akkurat fått brev om innkallelse til kvinneklinikken på A-hus den 28.12, har termin 02.01. Men på den står det kun et standardbrev om hvor jeg skal henvende meg og avbestilling må skje innen 24 timer før tidspunktet. Noen andre som har fått innkallelse rett før termin og hva skal de gjøre? Trodde jeg måtte kontakte sykehuset selv hvis jeg fikk rier. Det er jo heller ikke noe overtidskontroll siden terminen min er 3 dager etter. Noen som vet hva som skjer på disse kontrollene??? Er førstegangsfødende så vet ikke så mye om ting anngående fødsler.
eva luna Skrevet 14. desember 2006 #2 Skrevet 14. desember 2006 Innkalling til kontroll på sykehuset før termin har jeg aldri hørt om. Jeg går enten til lege eller jordmor, først når jeg er 12 dager over termin får jeg time til overtidskontroll på kvinneklinikken.
Maja☆ Skrevet 14. desember 2006 Forfatter #3 Skrevet 14. desember 2006 Prøvde å ringe dem for å høre hva som skjer, men telefontiden dems er fram til 14.30. Akkurat for sent ute. Får prøve å høre med dem i morgen.
Maisie Skrevet 14. desember 2006 #4 Skrevet 14. desember 2006 Står det i brevet at det er en kontroll? Skal også føde på Ahus, og har termin 9. januar. Har ikke hørt at man får noen innkallelse dit rett før terminen. Fortell oss hva de svarte når du ringer igjen, da.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå