MammaTilTre*augustbaby* Skrevet 14. desember 2006 #1 Del Skrevet 14. desember 2006 rekner med de skal få litt og litt for å venne magen til det...og hva gjør eg med mme? skal eg slutte å gi det? Og skal de ha lett- eller H-melk? varm eller kald? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøken Pimpernell Skrevet 14. desember 2006 #2 Del Skrevet 14. desember 2006 Her har vi startet med vanlig melk Og han synes det er kjempe godt!! Gir lettmelk som jeg varmer bittelitt i microen først, for at det ikke helt uvant for han... Tenkte kanskje kjøleskapkald melk ble litt for kaldt! Har sluttet helt med mme, og begynte å gi vanlig melk med engang, ingen overgangsperiode her Har ikke vært noe problem med magen iallefall.... Lykke til Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Happy H Skrevet 14. desember 2006 #3 Del Skrevet 14. desember 2006 kan vi gi skummet melk eller bør de få lett? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Only Skrevet 14. desember 2006 #4 Del Skrevet 14. desember 2006 Helsesøsteren vår sier at den beste melken er den grønne"" melka, den ekstralett med D-vitamin. Det syntes jeg passer ypperlig, for det er den vi drikker ellers i familien. Men er det bare litt etter litt eller rett på? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøken Pimpernell Skrevet 14. desember 2006 #5 Del Skrevet 14. desember 2006 Hørte også at det var den "grønne" melka som egnet seg best, men ettersom vi drikker vanlig lettmelk ble det bare til at vi bruker den til lillegutt også... Men det blir nok til at vi skifter tenker jeg, det er jo bra med D-vitamin Jeg gikk bare rett på, han får av kopp på morgenen og ei flaske til kvelds... Han koser seg så med flaska på kvelden Ellers så hender det at jeg gir litt av kopp også til middag, men han er også glad i vann... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
M&Ida Skrevet 14. desember 2006 #6 Del Skrevet 14. desember 2006 Ga litt mme innimellom når jeg ammet og litt lettmelk innimellom mme da jeg hadde slutta å amme........... Varma melka litt mindre og mindre for hver gang og nå får han den rett fra kjøleskapet. ELSKER melk, så han får melka først etter at han har spist maten sin. Even er tung nok, så han får lettmelk. Søsteren var ganske lett så hun fikk h-melk til å begynne med. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå