bollamoster Skrevet 14. desember 2006 #1 Skrevet 14. desember 2006 Ville bare si hei og introdusere meg selv naa som jeg er ferdig med jobben og har tid til aa skrive mer her inne. Har vaert mye inne og lest de siste maanedene. Jeg venter mitt foerste barn i slutten av februar/begynnelsen av mars. Bor i Storbritannia, derav alle kryptiske bokstavkonstellasjoner... Er 29+5 paa vei etter egen beregning. Ultralyd-terminen sier at gutten vaar kommer 21. februar, men jeg tipper selv at han faktisk kommer tre-fire dager etter dette. Mens-termin sier 1. mars! Holder meg til det jeg vet om eggloesningen jeg og da blir det evt. den 24. mars...Spiller ingen rolle, bare han kommer ut naar han er klar!
konvall Skrevet 14. desember 2006 #2 Skrevet 14. desember 2006 Hei og velkommen hit til oss..... Her er alle snille og greie, men det har du vel sett allerede tenker jeg....
bollamoster Skrevet 14. desember 2006 Forfatter #3 Skrevet 14. desember 2006 Takk! Ja, har bare godt inntrykk av dere saalangt. Men jeg boer kanskje unngaa aa nevne det foelsomme ordet "fenalaar" for ofte??? Saa det hadde vaert en heftig debatt rundt dette "laaret" forleden...;-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå