Gå til innhold

Oppdages de fleste MA'ene på tidlig ultralyd? Hvis nei, i så fall hvordan?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Kanskje et dumt spørsmål, men er så engstelig for MA......og har ikke tenkt å gå til tidlig ul. Føler at jeg kanskje burde det. Legen min vil ikke sende meg til tidlig ul heller. Er nå 10 uker på vei.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

du må ikke gå å engste deg for MA.. kroppen gir beskjed når noe er galt.. er ikke sunt å gå å engste seg.. Men det vil vises på UL for da har jo hjetet stoppet.. men ikke tenk på det.. NYYYT svagerskapet du heller...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei det er jeg som er HI og takk for svar leeah! ja vet at jeg ikke skal engste meg, men lettere sagt en gjort dessverre.

 

Har lest tråden din tror jeg fra i går - hvordan gikk det med deg i dag? Krysser fingeren for at alt er i orden :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Går ikke så bra her desvrerre... ble sendt rett på sykehuset av legen i dag... under undersøkelsen sa gynekologen at hun bare så en liten svart prikk og en sekk på rundt 1.5 cm.. enten betydde dette at jeg det hadde dødd i rundt uke 4-5 eller at det var der jeg var i svangerskapet... alltså mindre "på vei" en jeg trodde...

 

Fikk svar fra hcg prøven på mandag som var svært lav.. rundt 450 eller noe... så tok en ny hcg i dag.. men tror ikke det er mye liv desverre..

 

er suuper lei meg.. og kjempetrist og attpåtil er mannen i nordsjøen så

føler meg veldig alene... :( jaja får vite svaret i morgen, tør ikke håpe på noe positivt da blir jeg bare mer skuffa.. :( men men da har jeg tatt meg av min del av statistikken.. så da burde de fleste av de andre jentene her inne være trygge... :) Ikke bekymre deg når du er så langt på vei er det verste over... jeg har jo vist at det har vert noe galt en hel uke.. så selv om det er trist og vondt var jeg jo klar over at det var noe..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stakkars stakkars deg, så utrolig skummelt og ekkelt å få en sånn beskjed!!! Å så er du alene attpå til....nei nå begynte jeg å gråte på dine vegne leeah, uffa meg.

 

Men kan det vært en sjanse for at du er kortere på vei tror du? Håper håper det er tilfelle!!!

 

Sender deg mange mange trøsteklemmer!!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe tusen takk.. gråter hele tiden jeg og.. inni meg så håper jeg jo.. vet at jeg var litt vet jeg var litt sen med EL sist mnd så det er jo ikke helt på viddene men.. legen virket ikke så veldig positiv.. lov å krysse fingrene.. :) skal holde deg oppdatert da.. ringer inn i 4 tiden i morgen..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...