Gå til innhold

har vært hos jm og på trygdekontoret idag.. er 38+0

Anbefalte innlegg

først jm:

BT: 125/78

HB: 15!!!! (har hatt kontakt med sykehuset, men de bekymret seg ikke for det..)

Urin: neg

Ødem: 1-2

Leie/beveg.: hode festet

Fosterlyd: 138

Hun undersøkte med og jeg var moden!! yeah! ting kunne skje når som helst sa hun. og med tanke på at førstemann kom ti dager før så...

har de siste dagene hatt veldig diare så jeg håper og håper...

Trygdekontoret:

Jeg la inn et innlegg her for en stund siden ang at man må ut i arbeid eller ta ferien sin når mannen er hjemme. dette var bare tull. man kan bare kalle det permisjon uten lønn så er det iorden.

Fortsetter under...

Det visste ikkje eg:) (beskjeden du fikk fra trygdekontoret) Rart di ikkje opplyser om slikt da... Men har allerede gitt beskjed til både trygdekontor og jobb at jeg tar ferie når sambo tar permisjon, så det er jo i boks uansett:)

ja, jeg vet! i brevet fra jobben min også sto det at jeg enten måtte tilbake på jobb eller ta ut ferie da. men disse reglene hadde de visst gått bort fra fordi det ble problematisk for folk å gjennomføre. men dersom du har ordnet det slik, så får du jo forlenget permisjonen din tilsvarende da! :-)

Jepp:) Har jo lyst å være mest mulig hjemme med minsten:) Har i tillegg en veldig stressende og krevende jobb (er butikksjef...), og ville derfor benytte den muligheten til å være hjemme, både med sambo og Marcus:)

ja, jeg skal også være hjemme så lenge jeg kan! synes det er tidlig å sette barna i barnehage når de er 11-12 mnd. men jeg skal prøve å få bare kveldsvakter på jobben i en mindre stilling et års tid for da er jo jeg hjemme uansett om dagen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...