Gå til innhold

Hurra for ein dag!

Anbefalte innlegg

Skrevet

No er eg ferdig med alle eksamenane mine, så no er det FERIE! Og i kveld skal eg på julebord med alle dei næraste venninnene mine, og eg skal fortelje dei at eg er graviid! Hurra! Det blir så koseleg, har venta heilt til no, for eg ville seie det til flest mogleg samla. Resten av gjengen får vite det heime til jul :)

Så deilig! Er berre i supert humør no altså!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så bra da:) Gratulerer med ferdige eksamner, og ferie:)

Skrevet

å så gøy:) Hvor langt er du på vei da? Vi venta og ei stund for å fortelle det slik at flest mulig fikk vite det samla;) Veldig kjeket å få fortelle det direkte til folk, får se reaksjonen:)

Lykke til:)

Skrevet

Er 14+1 i dag, så ikkje såå langt på veg liksom, men føler at eg har vore gravid utruleg lenge... Trur nokre har litt mistanke sidan eg har vore så klein, men trur nok dei blir overraska uansett :)

Skrevet

ååå så gøy:) Kos deg i kveld da:)

Skrevet

Oooh! Gløymte jo å seie at eg har vore hos frisøren også! Hurraa! Deilig kort rocke-bob som frisøren kalte det! Har ikkje hatt så kort hår på lenge, og det var VERKELEG på tide!!

No skal eg berre sove litt før julebord. Får jo ikkje sove om natta for tida, så viss eg skal halde ut litt utover kvelden må eg prøve å få eit par minutter på auga no *hihi*

Skrevet

Så deilig da! Gratulerer med vel overståtte eksamener og ny frisyre:)

Kose deg masse i kveld nå da:)

Skrevet

Hurra for en dag her i heimen også! Jeg leverte to eksamener i går og i dag skal jeg kjøpe litt gravidtøy, tulle rundt og jammen har jeg bestilt hårklipp til i morgen.

Nyt fest med venninner! Jeg er lang borte fra vennene mine på studieopphold i USA og de skal ha julebord i morgen. Skulle ønske jeg var der. Drar hjem om 2 mnd så jeg holder ut litt til....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...