Gå til innhold

8 dager siden fødsel og tråd som allerede har begynt å løsne etter sying. Normalt?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg fikk noen få rifter forover og måtte sy litteranne. Når jeg var på do i går så kom det en liten trådbit på papiret. Da må det jo ha begynt å gro såpass siden tråden er løsnet? Forrige gang klippet jeg så da tok det noen uker før trådene løsnet.

Sikkert helt normalt,men er dere enig?=) hehe

Videoannonse
Annonse
Skrevet

det er helt vanlig..tror alle mine sting var borte etter ca 10 dager j..

Skrevet

Jepp, helt normalt.:o)

Skrevet

jeg ville ringt å høre med barsel. Mine sting gikk opp etter et par dager, å jeg spurte på barselhotellet. Fikk beskjed om at det kom til å gro normalt, noe det ikke gjorde..... Vurderer om å få det fikset siden jeg ikke føler meg vel med dette, men tenker også på om jeg skal vente til etter jeg har fått alle barna jeg skal ha.

Skrevet

eg mista 2 allerede etter 3 daga! helt normalt sa dem til meg ;)

Skrevet

Jordmr sa til meg at de stinga som var der jeg hadde revnet kom til å løsne etter en uke, men der jeg hadde klipt kunne det ta 2 uker. Så er helt normalt at stingenedine er løsnet der du revnet!:)

Skrevet

helt normalt.. Mine var alle borte etter 1 uke :) å jeg sydde ganske mange sting.. Kan ikke se at jeg har født engang "der nede" ¨nå..

Skrevet

tusen takk for svar=) Da regner jeg med at det er normalt.

Skrevet

Jeg revnet også forover, alle mine sting falt ut etter noen dager og nå må jeg sy på nytt når renselsen er over. Anbefaler deg å ta kontakt med lege for vurdering. Men siden det er 8 dager siden du sydde så kan det jo ha grodd såpass at dette er helt normalt. Mine sting falt ut etter 4 dager og da var det ikke grodd.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...