Mamma til 3 <3 Skrevet 14. desember 2006 #1 Skrevet 14. desember 2006 Jeg fikk noen få rifter forover og måtte sy litteranne. Når jeg var på do i går så kom det en liten trådbit på papiret. Da må det jo ha begynt å gro såpass siden tråden er løsnet? Forrige gang klippet jeg så da tok det noen uker før trådene løsnet. Sikkert helt normalt,men er dere enig?=) hehe
mamman til Henrik & Kristoffer Skrevet 14. desember 2006 #2 Skrevet 14. desember 2006 det er helt vanlig..tror alle mine sting var borte etter ca 10 dager j..
SuperGlad Skrevet 14. desember 2006 #4 Skrevet 14. desember 2006 jeg ville ringt å høre med barsel. Mine sting gikk opp etter et par dager, å jeg spurte på barselhotellet. Fikk beskjed om at det kom til å gro normalt, noe det ikke gjorde..... Vurderer om å få det fikset siden jeg ikke føler meg vel med dette, men tenker også på om jeg skal vente til etter jeg har fått alle barna jeg skal ha.
M-N & sassy-susie Skrevet 14. desember 2006 #5 Skrevet 14. desember 2006 eg mista 2 allerede etter 3 daga! helt normalt sa dem til meg
Brillemamma Skrevet 14. desember 2006 #6 Skrevet 14. desember 2006 Jordmr sa til meg at de stinga som var der jeg hadde revnet kom til å løsne etter en uke, men der jeg hadde klipt kunne det ta 2 uker. Så er helt normalt at stingenedine er løsnet der du revnet!
Gjest Skrevet 14. desember 2006 #7 Skrevet 14. desember 2006 helt normalt.. Mine var alle borte etter 1 uke å jeg sydde ganske mange sting.. Kan ikke se at jeg har født engang "der nede" ¨nå..
Mamma til 3 <3 Skrevet 14. desember 2006 Forfatter #8 Skrevet 14. desember 2006 tusen takk for svar=) Da regner jeg med at det er normalt.
Anonym bruker Skrevet 14. desember 2006 #9 Skrevet 14. desember 2006 Jeg revnet også forover, alle mine sting falt ut etter noen dager og nå må jeg sy på nytt når renselsen er over. Anbefaler deg å ta kontakt med lege for vurdering. Men siden det er 8 dager siden du sydde så kan det jo ha grodd såpass at dette er helt normalt. Mine sting falt ut etter 4 dager og da var det ikke grodd.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå