Gå til innhold

Spm til dere i uke 10-11

Anbefalte innlegg

Hei

Nå når kvalmen er mer eller mindre borte, mensmurringene er mindre, og det strekker mindre og mindre føler jeg meg jo nesten ikke gravid lengre. Er det flere eller? Plutselig så kjenner jeg så lite, etter å ha vært konstant kvalm og hadd murringer hele tiden.

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/7460785-spm-til-dere-i-uke-10-11/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei

Jeg merker heller ikke så mye lenger. Hadde veldig ømme bryster for en stund siden og mensmurring, men dette er nesten borte. Tror det er normalt, og man trenger ikke å bekymre seg så mye for det. Beroliger meg med at hvis det er noe galt så sier kroppen i fra.

Er nesten litt motsatt av deg jeg. Jeg er litt over 10 uker på vei og har nesten ikke vært kvalm til nå, bare litt uggen. Men de siste dagene har jeg begynt å bli skikkelig kvalm hvis jeg er litt sulten. Synes det er litt merkelig å begynne å bli kvalm nå, men men alt er vel normalt:)

Elers føler jeg meg i likhet med deg ikke spesielt gravid. Er trøtt men det er vel de fleste på denne årstiden.

Av det jeg har lest tror jeg det er vanlig at en del symptomer på graviditet tones ned når man nærmer seg 12 uker. Tror dette henger sammen med at hcg-nivået synker?

Eg har det på samme måte. Legen seier det er heilt normalt og som forventa. Mannen min syns det er litt deilig og, det kan eg jo skjøna!!! Men det skal bli godt å få høyrt hjertelyden. Eg har ikkje vore på UL, så eg har liksom ingen bevis på at dt er liv der. Han vil finne det i uke 14, like etter nyttår.

Jeg tenkte på akkurat det samme her en dag. Akkurat nå føler jeg meg som før jeg ble gravid, er 10+6 i dag. Har vært heldig og hatt få plager, men har vært veldig trøtt til tider. Men merker jo at hormonene spiller meg noen puss nå og da fortsatt... hihi!

Gleder meg forresten til første kontroll, UL og at mag :)en begynner å vokse litt! Akkurat nå er det egentlig ganske uvirkelig...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...