candymams Skrevet 14. desember 2006 #1 Skrevet 14. desember 2006 Hei, er nå i uke 26 og begynner å merke godt at jeg er gravid. Har veldig mye smerter i rygg og øm i magen og smerter i bekkenet. Er det mange flere som begynner å slite litt??? Gruer meg litt til 3 termin, når jeg kjenner hvor tungt det begynner å bli, flere som meg? sukk:-)
Gjest Skrevet 14. desember 2006 #2 Skrevet 14. desember 2006 hei er nesten samme som deg,25+5 men merker ikke noe særlig til at det er tungt...men er kanskje ikke så aktiv at jeg får merket noe til det heller.. merker at husarbeidet ikke går som smurt lenger..
snartmammapåny Skrevet 14. desember 2006 #3 Skrevet 14. desember 2006 merker og at det begynner å bli litt små slitsomt. er 24+5. Er frykeltig langt ned å ta på sko og sokker.. Får vondt i føttene av å gå, å ryggen gjør vondt på kvelden... OG VÆRRE SKAL D BLI;) Men er jo værd det da:) Lille babygolle i magen:)
scirpus Skrevet 14. desember 2006 #4 Skrevet 14. desember 2006 Ja nå begynner det å bli tungt. Jeg er også i uke 26 (termin 30. mars) og har den siste uka blitt øm og fått smerter i bekkenet, blir fortere sliten og har problemer med å ta på meg sokkene og skoa (i allefall stående på 1 bein). Vi er vel inne i slutten av det de kaller den "beste" tida av svangerskapet. Nå starter jobben og strevet med å bære!!
3 i vannet:) Skrevet 14. desember 2006 #5 Skrevet 14. desember 2006 Hei! Er i uke 26 jeg også, og merker at jeg blir sliten i bena,hvis jeg går mye...Har ikke så mye plager ellers,det er bare at energien ikke er den samme som før:) Scirpus, vi har forresten samme termin:)
scirpus Skrevet 14. desember 2006 #6 Skrevet 14. desember 2006 Hei tåteflaske! Da får vi bare vente å se om vi føder på samme dag også :-) Jeg skal føde i Skien, men det skal vel kanskje ikke du..
3 i vannet:) Skrevet 14. desember 2006 #7 Skrevet 14. desember 2006 Jeg har fått fødeplass på Riksen, og jeg føler at tida faktisk går veldig fort!!! Dette er mitt først svangerskap,så jeg er veldig spent:) Du,da?!
scirpus Skrevet 14. desember 2006 #8 Skrevet 14. desember 2006 Ja det har gått veldig fort! Jeg fikk framskyndet terminen på UL med 3 uker også. Vi har en gutt på 2,5år fra før, men jeg er like spent denne gangen! Forrige fødsel var i starten av april, og det var en veldig fin til å få barn på - hele våren og sommeren foran seg og så var babyen blitt ganske stor og "robust" når høsten og vinteren kom og han måtte ha mye klær på seg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå