Gå til innhold

Flere med IKM i uke 1?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

...og så ble vi tre!! :) 4.januar sånn ca. Blir ei koselig julehelg da!!! Får håpe at julen-06 blir sett tilbake på med glede! :)

Skrevet

Jeg er nr 4! IKM 4.januar. Har funnet ut at med eggløsning ca 23.desember blir det ikke juleferie men....p---ferie! ;) (uff, var det vulgært?)

Skrevet

Finnes ikke vulgært!!!!!

Høres ut som om vi skal kose oss like mye i julehelgen!!! Vi får holde hverandre oppdatert på nyåret! :) Vi skal heldigvis være hjemme i julehelgen når vi "må" kose mest, og så er det å håpe på det beste mens vi er hos svigers. :)

Skrevet

Hmmm...vi er hos svigers vi...ikke fullt så gøy men det går nok!

Skrevet

Fem er vi faktisk:) Usikker på når el kommer, men regner med 22-22... Vi er hjemme alene tom 23, så det blir masse kos, ja:) Hva mener dere: jo oftere jo bedre, eller er det mest "økonomisk med annenhver dag jmf kvalitet?"

Skrevet

6 er vi nå ;)

EL rundt den 21/22,så regner med at jeg har IKM 5 jan-på min egen bursdag tenk =)

Vi kommer nok til å ha sex hver dag tenker jeg,det var det vi hadde sist,& det funka på 1pp* så vi sverger til det denne gangen også,når vi starter for fullt imorgen,søndag den 17!

*Masse Lykke til jenter*

Skrevet

Da er vi syv :D

EL ca 19 desember og IKM 1. januar...

Blir spennende å følge med på dere andre - måtte 2007 bli vårt år!

Skrevet

Jeg er også med, IKM helt i starten på januar (febrilsk leting etter EL nå, første syklus etter at jeg mista).

Måtte det bli vår måned, jenter!!!

Skrevet

jeg har 2 januar,, vist syklusen min holder..hehe:)håååppppeeeer...

Skrevet

IKM 4 januar! Er skikkelig spent!!

Skrevet

Hei, jeg har IKM 2. januar, venter i spenning:)

Skrevet

Nå er vi mange jenter!!! Håper & krysser fingre og tær på at vi alle får et lite gull på nyåret ;)))

¤Good luck everyone¤

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...