-carina- Skrevet 14. desember 2006 #1 Del Skrevet 14. desember 2006 Ikke så mange som sier de har det travelt før jul, men det er jammen ikke så mye aktivitet her inne på klubb-sidene nå.... Så det er vel hektisk aktivitet overalt for å bli ferdig?! ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kosemoms♥med ny spire Skrevet 14. desember 2006 #2 Del Skrevet 14. desember 2006 Ja det er det...sitter nå å lager siste hånf på verket av julekort; leter frem alle adresser! Det er ikke bare bare! Etterpå skal jeg begynne å lage pepperkakehus:-) Er litt å styre med ja, men synes nå bare det er mest koselig jeg da, orker ikke stresse meg opp..prøver å nyte juletiden isteden:-P Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
♥Tiny Skrevet 14. desember 2006 #3 Del Skrevet 14. desember 2006 Titter som regel innom her en gang iløpet av dagen, men er ikke så mye jeg skriver. Prøver nå å svare hvis det er noe da Kos dere masse i denne førjulstiden!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Camillamor&Lea:-) Skrevet 15. desember 2006 #4 Del Skrevet 15. desember 2006 syntes egentlig ikke dt er så stress jg da. vi har bestemt oss for å ikke gjøre så mye ut av denne julen,men i stede vente til neste når hun kan være med. da tenkte vi å ha "juleverksted" og mye annet. hehe:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå