Gå til innhold

Har dere planlagt nestemann allerede?? (samme som DIB)

Anbefalte innlegg

Vi har lyst til å prøve igjen når Ingrid har blitt 1 1/2 - 2år =) Jeg var en av de heldige som hadde et tilnærmet knirkefritt svangerskap (noe kvalme og lavt BT..men det er glemt) og GLEDER meg til neste gang!!!

Men vil da prøve å få et vårbarn..(fikk det ikke til på første forsøk, men det er lov å håpe :P), har lyst til å slippe unna varmen iallefall!

klemmer

Fortsetter under...

Jeg vil gjerne ha nr to nr denne lille tassen er ca 4 år:)

Til alles store forferdelse og fortvilelse;)

har slitt med kynnere hele dette sv skapet, og jobber i bhg, så hadde vært deilig å få en til når denne er ferdig emd bleier og løfting;)

Har ikkje akkurat planlagt noe veldig, men ønsker å få nestemann så snart som mulig egentlig:)

Har hatt en del vondter og bekkenløsning og sånn i dette svangerskapet, men det stopper ikkje meg:)

Tror mye e glemt etter at lillegutt e komt ut eg.)

Nå har ikke jeg fått dette knøttet ennå, men jeg har allerede sagt at det SKAL gå MINST 2 år før vi i det hele tatt skal forsøke å få en til.

Har fått resept på hormonspiral fra legen og alt.

Ideelt sett bør det bli 3-4 år mellom barna, synes jeg.

Annonse

Nja, håper på to tette jeg altså. Har ikke akkurat hatt et knirkefritt svangerskap, men går likevel og funderer på å bli gravid i løpet av permisjonen, hvis vi får det til. Hadde jeg hatt en jobb hvor jeg trivdes godt, og ønsket å fortsette noen år, så ville jeg nok ventet til denne knerten var 2 år.

Dette svangerskapet har gått såpass bra og jeg har ikke rukket å bli lei enda,så jeg kunne godt ha blitt gravid igjen om ikke så lenge.

Det blir 3 år mellom junior og babyen i magen. Forestiller meg at det er litt stor aldersforskjell, men det får jo tiden vise. Fødselen har jo også mye å si da. Min forrige var såpass hard, at jeg brukte lang tid på å klare å bli gravid igjen. Så får vi jo se da, hvordan det går denne gangen.. :)

Selv med alle (små) plagene så har vi vel det.... Alle sier jo at jeg glemmer alt så fort vi har født så jeg håper jo det! :-)

Siden dette er første og jeg er 31 år nå så håper jeg at vi kan begynne å prøve om 1,5 til 2 år. Vil gjerne jobbe litt også etter permisjonen. -også ønsker jeg meg 2 barn. Hvis man er så heldig å få det da.

dette er min siste.. 3 er nok.. jeg tror ikke jeg orker flere enn det..

denne kom nå litt tett på nr 2, som bare er 1 år nå.. men det er greit med liten forskjell på barna synes jeg.. da har de mer glede av hverandre.. eldste er 3 år nå.. og de har enda ikke helt teken på og leke med hverandre..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...