Bomsedeisi Skrevet 14. desember 2006 #1 Del Skrevet 14. desember 2006 Lone får enda ganske mye, har prøvd å kutte ned noen ganger, men så blir hun syk... Å da, ja da får hun så mye hun vil. Hadde egentlig planer om å slutte nå i denne tiden, men tror jeg venter til hun blir rundt 2 år. Hva med dere andre som ennå ammer, når har dere tenkt å slutte? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-Petrine- Skrevet 14. desember 2006 #2 Del Skrevet 14. desember 2006 Jada, både dag og natt :-) Johanne sier Bipp hele dagen hun og jeg blir litt sliten av det hele. Har bestemt at vi slutter i Februar, da får det være nok. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Luka har 4barn♡ Skrevet 14. desember 2006 #3 Del Skrevet 14. desember 2006 Vi ammer som bare det ennå. Thea får morgen og kveld, når hun kommer hjem fra barnehagen og sikkert en par ganger pr. natt også. Hun har hatt en skikkelig tøff start på barnehagelivet. Masse forkjølt og da er det så lett å trøste/kose med pupp når jeg er så heldig å ha masse melk fortsatt. Faktisk har jeg skikkelig melkespreng når jeg kommer hjem fra jobb. Har ingen faste planer om når jeg skal slutte. Vi tar det som det kommer. Selvsagt er jeg sliten av full jobb og amming på natta, men det er siste barnet mitt, så jeg er liksom litt ambivalent på det området. Noen ganger er jeg så lei, men andre ganger så koser jeg meg så veldig. Det er så utrolig kos å sitte sånn. Thea koser seg veldig og blir skikkelig lykkelig når jeg spør om hun skal ha pupp. Smokken kommer ut i fryktelig fart og hun spurter bort til sofaen, ser forventningsfullt opp på meg og er helt klar :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Darth Vader Skrevet 15. desember 2006 #4 Del Skrevet 15. desember 2006 Jeg ammer fortsatt - men jeg angrer på at jeg ikke sluttet før :-/. Trodde at han kom til å slutte av seg selv når han var rundt 15 mnd sånn som de to andre - men det har ikke skjedd. Det som har skjedd er at han har blitt besatt av puppen. Han elsker pupp og ler og nikoser seg mens han spiser. Jeg har sluttet å gi han pupp når vi ikke er hjemme - og det har han forstått så han maser ikke når vi er borte. Han får pupp om morgenen - når han kommer fra barnehagen - om kvelden og om natta. Huff - han som sov hele natta fra han var seks uker er nå et mareritt om natta - har ikke sovet ei natt i strekk på det jeg kan huske. Men det har vært en tøff høst - han har vært syk omtrent annenhver uke - og er nå syk igjen - sambo er hjemme med han på tredje dagen. Jeg har ikke flere dager å være hjemme (har tatt ut 20 egenmeldingsdager i høst). Tett, feber, utilpass -og for å få bittelittegrann nattero har det vært lettvindt å gi pupp. Men jeg er lei nå - så hvis han klarer å holde seg frisk i to uker i strekk etter jul er det over og ut med puppen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå